Niet iedereen gaat naar een suc om centen te sparen, terwijl hij eigenlijk gewoon naar huis kan rijden (en laden)
* padoem pats *
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet iedereen gaat naar een suc om centen te sparen, terwijl hij eigenlijk gewoon naar huis kan rijden (en laden)
Ik zou gewoon naar huis gaan ...
Dan kwam die wachtrij prima uit dus.Het is Kerstvakantie Wim, ik heb thuis 2 krijsende koters met twee krijsende vriendinnetjes en twee, pardon, één krijsende vrouw thuiszitten. Van rustig telefoneren met een klant is dan geen sprake. Ik pak zo'n moment dan om even te laden voor de volgende dag
Dan kwam die wachtrij prima uit dus.
Laadpalen met vaste kabel gebruiken die in het voertuig ontgrendelt als hij niet laadt. Dan is de kabel beschikbaar voor 4 parkeerplaatsen als je het slim aanpakt.Met dat activeren kan jij ze een handje helpen, doe ik ook altijd. Kost mij een paar euro en hen een hoop moeite om die kabel weer los te krijgen
Precies. Zou een optie in de Tesla moeten zijn m.i.:Laadpalen met vaste kabel gebruiken die in het voertuig ontgrendelt als hij niet laadt. Dan is de kabel beschikbaar voor 4 parkeerplaatsen als je het slim aanpakt.
Dit zou voor alle merken mogelijk (verplicht) moeten zijn. Samen met een melding dat laden gereed is via app zorgt dat voor efficiënter gebruik van de infra.Precies. Zou een optie in de Tesla moeten zijn m.i.:
Disconnect when full at this location.
Er is een handige app waar je makkelijk per SuC kan zien welke mogelijkheden er zijn.Dus dat vind ik wel jammer van de SuC, je weet niet altijd zeker wat je krijgt. Ik las ooit ergens (een tijdje terug dus) iemand een voorsteel maken om zo'n "michelin boek/review" te maken van SuC, bestaat het ondertussen al of moeten ergen op deze forum maar mee beginnen?
De reviews op Google Maps helpen meestal.Sorry, over de SuC van onze buren, mag het hier ook?
Dus dat vind ik wel jammer van de SuC, je weet niet altijd zeker wat je krijgt. Ik las ooit ergens (een tijdje terug dus) iemand een voorsteel maken om zo'n "michelin boek/review" te maken van SuC, bestaat het ondertussen al of moeten ergen op deze forum maar mee beginnen?
Er is een handige app waar je makkelijk per SuC kan zien welke mogelijkheden er zijn.
Het ding heet "Superchargers" in de App Store.
Superchargers For Tesla
De reviews op Google Maps helpen meestal.
Precies. Zou een optie in de Tesla moeten zijn m.i.:
Disconnect when full at this location.
Precies. Zou een optie in de Tesla moeten zijn m.i.:
Disconnect when full at this location.
Het gros van de M3 rijders heeft waarschijnlijk geen eigen laadpaal en dat geeft problemen.
Het stomme is; het is ooit mogelijk geweest na een update in zomer 2018.Wow, so f***ing obvious deze feature! Ik zeg, tweet het naar Elon en Tesla, deel de tweet hier en ik zal hem zeker liken!
De 8 nieuwe stalls in Leiderdorp zijn (helaas) gewoon de ‘oude’ V2 chargers.Wanneer zou tesla de V3 chargers in Leiderdorp onthullen/activeren?
deze kunnen 300Kwh geven stond op de achterkant