Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Schermafbeelding 2020-07-12 om 23.01.07.png
Supercharger Apeldoorn staat wel op de Supercharger site van Tesla, maar in mijn Tesla Model 3 zelf en op de app is die nog niet in beeld. Zag wel dat een Model S met CCS fit hem wel in zijn scherm had staan. Vreemd.
 
Last edited:
Zojuist even via Uden terug gereden. De geplaatste containers van BAM lijken niet voor de SuC te zijn. Hoewel BAM deze ook heeft geplaatst zijn ze nu langs de nieuwe V3 SuC bezig met nog een aanbieder. Wat ik zo snel zag zijn het opstellingen tussen parkeervakken met 4x een snellader (wss Allego HPC) en nog 4 of 8 plekken voor een andere 22kw aanbieder. Lijkt wel een hotspot van aanbieders te worden. Wat me nu al wel opviel was dat de beschikbare parkeerruimte voor hotelbezoekers nu al krap is en dat bijna alle toekomstige SuC plekken nu al bezit waren door ICE.

[edit] voor de mensen die het willen weten bij de SuC was geen verandering[/edit]
 

Attachments

  • IMG_5199.jpg
    IMG_5199.jpg
    886.6 KB · Views: 66
  • IMG_5200.jpg
    IMG_5200.jpg
    1.1 MB · Views: 78
  • Informative
Reactions: robertvg
Wow, wat een tegenvaller. Eindelijk een supercharger bij Den Haag, kan ik er niet laden zonder een aanpassing van €500 aan de auto. Gelukkig inclusief SSC adapter Denk niet dat MisterGreen die nog gaat doen voor het laatste half jaar dat deze auto in de lease zit. Dan maar naar Leiderdorp blijven rijden...
 
Wow, wat een tegenvaller. Eindelijk een supercharger bij Den Haag, kan ik er niet laden zonder een aanpassing van €500 aan de auto. Gelukkig inclusief SSC adapter Denk niet dat MisterGreen die nog gaat doen voor het laatste half jaar dat deze auto in de lease zit. Dan maar naar Leiderdorp blijven rijden...
Bij MisterGreen begrijpen ze wel dat die €500 niet weg is na een half jaar maar zelfs meer dan €500 waard is in de restwaarde over 6 maanden. Zie ook de FSD aktie van MisterGreen van vorige maand. Ik zou het gewoon vragen.
 
  • Like
Reactions: Moosmans
"Tout Europe" stapt over naar CCS. Kijk naar Nissan, dat bij de nieuwe Ariya afscheid heeft genomen van Chademo en ook over is gestapt naar CCS.
Je auto wordt er inderdaad meer waard door. Ik kijk al uit naar de mogelijkheid om zelfs mijn Nissan LEAF, die nu nog Chademo is, over te gaan zetten naar CCS. (Muxan in Delft gaat daar begin volgend jaar mee beginnen, en ik heb er zeker oren naar)
Is een investering, maar zal denk ik, door de steeds uitgebreidere laadstructuur in met name CCS een plus zijn t.o.v. andere auto's als deze over een jaar of 3 weg gaat. Want dan worden de laadpalen met Chademo aansluiting steeds schaarser, en de auto dus minder interessant (lees: minder waard)
 
Al denk ik dat eentje in Zeeland toch best welkom is als je niet overnacht met een stopcontact, de regio heeft nog niet veel SuC. Ik ga sowieso niet klagen over meer SuC hoor, heerlijk om te zien hoe ze uit de grond komen :)! (maar idd het laad ondertussen zo snel dat je amper tijd om een goeie pauze te nemen hahah)
 
Not amused...
Ik zoek de dader niet maar gelieve aan uw kinderen te vragen in toekomst om niet aan uw mede-tesla rijders wagen te friemelen...vooral als ze zojuist een week lang bij Tesland logeerde om te wrappen en dan geen 20 minuten later bij dichtbijzijnde SuC (Naarden) al direct losgetrokken wordt (het logo wrap)
Ik zat in wagen en dan nog vies kijken naar mij...
9/10 mensen (+ bazige verloofde) zeggen dat ik aangifte moet doen maar ik ga het zo laten.

Bij tesland hebben ze heel mooi gewrapped dus handen thuis in vervolg please :mad:

IMG_2633.jpg
IMG_2634.jpg
IMG_2635.jpg
IMG_2636.jpg
IMG_2637.jpg
IMG_2638.jpg