Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Not amused...
Ik zoek de dader niet maar gelieve aan uw kinderen te vragen in toekomst om niet aan uw mede-tesla rijders wagen te friemelen...vooral als ze zojuist een week lang bij Tesland logeerde om te wrappen en dan geen 20 minuten later bij dichtbijzijnde SuC (Naarden) al direct losgetrokken wordt (het logo wrap)
Ik zat in wagen en dan nog vies kijken naar mij...
9/10 mensen (+ bazige verloofde) zeggen dat ik aangifte moet doen maar ik ga het zo laten.

Bij tesland hebben ze heel mooi gewrapped dus handen thuis in vervolg please :mad:

View attachment 566189 View attachment 566190 View attachment 566191 View attachment 566192 View attachment 566193 View attachment 566194

snap je ergenis, netjes dat je zelf video en fotos gemaskeerd de beelden beschermt!!! maar je post is echt niet heel erg gericht op 'superchargers in nederland' waar er in dit topic (als een van de weinige) nog relatief on-topic gaat.

volgens mij is er wel een topic waarover diverse beelden gaan over dashcam beelden en/of daders in beeld komen. ik kan alleen nu niet vinden, lijkt mij beter om daar discussie over dit soort vandalisme te plaatsen en reageren.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Unit106 and EddieW
Not amused...
Ik zoek de dader niet maar gelieve aan uw kinderen te vragen in toekomst om niet aan uw mede-tesla rijders wagen te friemelen...vooral als ze zojuist een week lang bij Tesland logeerde om te wrappen en dan geen 20 minuten later bij dichtbijzijnde SuC (Naarden) al direct losgetrokken wordt (het logo wrap)
Ik zat in wagen en dan nog vies kijken naar mij...
9/10 mensen (+ bazige verloofde) zeggen dat ik aangifte moet doen maar ik ga het zo laten.

Bij tesland hebben ze heel mooi gewrapped dus handen thuis in vervolg please :mad:

View attachment 566189 View attachment 566190 View attachment 566191 View attachment 566192 View attachment 566193 View attachment 566194
Jij zit zelf in de auto en dan laat je dit gebeuren? Niet er achteraan gegaan dan?
 
Jij zit zelf in de auto en dan laat je dit gebeuren? Niet er achteraan gegaan dan?
Ik verwachte niet dat iemand zoiets zou doen...
Eenmaal thuis zag ik pas dat het wrap losgetrokken was...dus eventjes alle beelden terug opgehaald van dashcam en bam. :(
Pas tijdens zijn 2de wandeling trok hij het wrap los.


volgens mij is er wel een topic waarover diverse beelden gaan over dashcam beelden en/of daders in beeld komen. ik kan alleen nu niet vinden, lijkt mij beter om daar discussie over dit soort vandalisme te plaatsen en reageren.
Sorry. Ik vond die topic ook niet meer.
Ik dacht misschien bij schade maar dat hoort daar ook precies niet echt..
En sinds 't gebeurde bij een NL SuC.
Maar ik zal inderdaad niet verder derailing van topic. (laatse offtopic post van mij) :oops:
Maar ik moet wel zeggen dat NL SuC goed verspreid is tov sommige landen. (Althans gebruik ik niet vaak SuC meer)
 
  • Like
Reactions: nico180
Al denk ik dat eentje in Zeeland toch best welkom is als je niet overnacht met een stopcontact, de regio heeft nog niet veel SuC. Ik ga sowieso niet klagen over meer SuC hoor, heerlijk om te zien hoe ze uit de grond komen :)! (maar idd het laad ondertussen zo snel dat je amper tijd om een goeie pauze te nemen hahah)
Is volgens mij de eerste in heel Zeeland, toch? Niks te vroeg lijkt me dus.

Goes zou beter zijn geweest voor reizigers naar Zeeuws Vlaanderen en compensatie voor de tol tunnel

Inderdaad. In heel Zeeuws-Vlaanderen nog geen enkele snelle lader te vinden. Je moet daar notabele naar België voor een snellaad actie.
 
Ja dat bedoeld ik met "niet veel", euphemism om te zeggen dat er helemaal niks is hahaha, maar goed ervaring leert voor de toerist in ieder geval dat een hotel met een stopcontact voldoende is voor een weekendje, een SuC in de buurt is zeker veel beter!
 
Goes zou beter zijn geweest voor reizigers naar Zeeuws Vlaanderen en compensatie voor de tol tunnel

Ja inderdaad, Goes veel logischer of Bergen op Zoom die al een paar jaar op de planning staat. Middelburg is op geen enkele manier een doorgaand punt in welke route dan ook. Als je naar Belgie wilt dan ga je bij Goes al van de snelweg af.
Ik ben er wel blij mee want het is nog op geen km van mijn huis en erg prettig voor alle vakantiegangers in Zeeland. Daar was namelijk nergens een mogelijkheid voor om snel te laden. Het enige snellaadpunt in Zeeland is een 50kW Fastned station. De overige openbare laadpalen zijn ook dun gezaaid (lees: altijd bezet in de zomer)
 
Geinig, wist ik ook niet. Had die laadpunten links laten liggen omdat ze toch maar 50kw waren. Wel gek eigenlijk dat die fastned stations niet in de tesla NAV staan.
Ja en nee. Pas recent laat Tesla ook niet-supercharger laadpunten zien, maar natuurlijk enkel diegene die correct getagd zijn in de databank die ze gebruiken. Het is dan ook mogelijk dat die FastNed stations er nog niet in staan. Sowieso levert je Tesla geen automatische routering aan langs een FastNed laadpunt.
 
Bij MisterGreen begrijpen ze wel dat die €500 niet weg is na een half jaar maar zelfs meer dan €500 waard is in de restwaarde over 6 maanden. Zie ook de FSD aktie van MisterGreen van vorige maand. Ik zou het gewoon vragen.

Helaas, helaas. MisterGreen wil de auto best aanpassen, maar de investering van €500 moet volledig opgebracht worden door de berijder. Dat is met de korte looptijd van mijn contract niet de moeite waard.