Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ok, daar heb je een punt. Dank voor de tips. Ik zal achter die adapter aan gaan.
Het plezier met mijn Tesla heb ik al ruim 6 jaar.
Model S (85)01/15 . Green metallic. 135000 km.
Een klein beetje forumetikette (het is je vergeven, is nog maar jouw tweede post)
Ik weet niet wie er gelijk heeft of over welke adapter het gaat. Daarom is het handig om de reply knop te gebruiken, of als je reageert op een klein stukje uit een lange post, dat stukje te selecteren en op quote te drukken. Onderaan de reply box kan je dan op insert quotes klikken vooraleer je zelf begint te schrijven.
In beide gevallen staat dan de tekst waarop je reageert bovenaan jouw antwoord. Heel nuttig om te begrijpen waarop je reageert.
Welkom verder geniet van het forum en hopelijk blijf je een actieve poster.
 
Nee denk eerder een probleem met componenten. Heel de wereld zit zonder chips. Porsche gaat auto’s leveren met placebo chips om ze later te vervangen door echte chips. Maar dan heb tijdelijk wel geen bepaalde functies 🤨

Kan ook met netbeheerder te maken hebben.
Het net is op veel locaties niet voorbereid op grote belastingen.
omdat het om hele grote (aansluit)vermogens gaat is de wettelijke termijn van aansluiten niet van toepassing.....
 
  • Like
Reactions: Persfoto
Vanmorgen waren de eerste 4 palen nog niet beschikbaar. Vanmiddag hebben ze deze weer gemaakt.

E2C7D2F6-3025-447A-935C-A8C64B247BD6.jpeg
 
Vandaag werden de CCS en Type2 bekabeling vervangen van stall 1a t/m 2b in Eindhoven.

Iemand enig idee waarom dit gebeurt? (Het waren een van de eerste stallen in de EU een paar jaar terug die omgebouwd werden van Type2 naar Type2 + CCS

View attachment 705982

Kan onderhoud zijn, bekabeling is na verloop van tijd ook aan slijtage onderhevig?
Of wellicht langere kabels zodat openstelling voor andere merken mogelijk is? (zie ander draadje op dit forum....)
 
Vandaag werden de CCS en Type2 bekabeling vervangen van stall 1a t/m 2b in Eindhoven.

Iemand enig idee waarom dit gebeurt? (Het waren een van de eerste stallen in de EU een paar jaar terug die omgebouwd werden van Type2 naar Type2 + CCS

View attachment 705982
Ook gezien, even gevraagd... antwoord: stekkers waren beschadigd (waarschijnlijk door vallen op de grond) een deze worden niet vervangen aan een kabel, dan vervangen ze de kabel eveneens.
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Ook gezien, even gevraagd... antwoord: stekkers waren beschadigd (waarschijnlijk door vallen op de grond) een deze worden niet vervangen aan een kabel, dan vervangen ze de kabel eveneens.
Ik was daar zondagmiddag en toen waren die vier stalls al buiten gebruik, zullen toen al wel aangemeld zijn voor vervanging.

Eindhoven is een hele drukke SuC, jammer dus dat ze er niet een paar V3's bijplaatsen (of V2 vervangen) zoals bij sommige bestaande locaties.