Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Wanneer gaat het laadstation in Almere komen? Deze staat al ruime tijd op de planning en met het wegvallen van Naarden is het geen overbodige luxe.
Wanneer zou jij die dan gebruiken? Van mij hoeft er geen in Lelystad te komen. Emmeloord, Apeldoorn Eemnes, Badhoevedorp en eventueel Zwolle zijn dicht genoeg bij om van alle kanten een "Oh *sugar* ik ga het net niet redden om thuis te komen" laadbeurtje te doen.
 
Wanneer zou jij die dan gebruiken? Van mij hoeft er geen in Lelystad te komen. Emmeloord, Apeldoorn Eemnes, Badhoevedorp en eventueel Zwolle zijn dicht genoeg bij om van alle kanten een "Oh *sugar* ik ga het net niet redden om thuis te komen" laadbeurtje te doen.
Er zit nu niets meer op de route van Amsterdam A1 - A6 naar Almere en Lelystad. Badhoevedorp en Eemnes liggen beiden ver uit de richting.
 
Vandaag niet naar Bunnik komen, 60% is bezet door fossiele brandstof auto’s
Had ik laatst ook in Breda…. alleen maar fossielen met ICE’s die de SuC bezet hielden, slechts twee plaatsen waar een auto stond te laden.
Melding gemaakt bij de receptie, maar ze gaven aan dat ze er niets aan konden doen. Ik zie het meer als niets aan willen doen.
Niet echt klant vriendelijk van van der Valk.