Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
In Zwolle keurig rijtje op 1 t/m 4 A. Minder druk dat ik gewend ben. Misschien door Drachten?

Ik kijk wel uit naar toekomstige updates die mij zeggen, als ik als vijfde aan kom rijden, bij welke van de vier vrije stalls ik de meeste power zal krijgen.

IMG_3574.JPG
 
Man, man, man. Ik was vanmiddag bij de nieuwe SuC in Drachten maar de weg ernaar toe is een grote pestbende. Je bent bijna tien minuten extra kwijt om bij de VdV te komen. En zo te zien gaat het nog wel even duren, ze zijn drie nieuwe rotondes aan het aanleggen.
Valt mee denk ik. I.p.v. linksaf (afhankelijk waar je vandaan komt maar in dit geval van de snelweg en niet uit Drachten) wat de normale route is nu doorijden en dan bij de volgende rotande naar links. Vervolgens direct (volgende rotonde) weer links en nog een keer links. Daarna na ongeveer 200m ingang van der Valk met de laders (Je rijdt als het ware om vander Valk heen).

Groeten,
GVW
 
Stall 1A in Oosterhout is flaky, komt niet b
oven de 60/70 km/hr.
Daar stond ik maandag ook, maar heb mijn Tesla moeten verplaatsen omdat ie maar 86km/u deed. Ook 1b was niet super: 150km/u terwijl ik bijna leeg was.
Echter, gisteren hebben ze de kabels vervangen van 3a en 4a waar je de bekabling kon zien. Volgens iemand schijnen 1a en 1b weer in orde te zijn. Heb ik niet kunnen checken.