Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Overeenkomst voor hotel bij A4

10-02-2018: De wethouders Piet Houtenbos en Hans Horlings van Midden-Delfland hebben de definitieve erfpachtovereenkomst ondertekend met ontwikkelaar Ter Steege Vastgoed Apeldoorn BV. Deze ontwikkelaar zal samen met hotelexploitant Van der Valk een hotel langs de A4 ontwikkelen, in de Harnaschpolder in Den Hoorn. Het hotel komt aan de oostzijde van de A4, ter hoogte van afslag 12.


Wellicht logische plek om toch zuid-west Nederland te kunnen dekken?
 
Overeenkomst voor hotel bij A4

10-02-2018: De wethouders Piet Houtenbos en Hans Horlings van Midden-Delfland hebben de definitieve erfpachtovereenkomst ondertekend met ontwikkelaar Ter Steege Vastgoed Apeldoorn BV. Deze ontwikkelaar zal samen met hotelexploitant Van der Valk een hotel langs de A4 ontwikkelen, in de Harnaschpolder in Den Hoorn. Het hotel komt aan de oostzijde van de A4, ter hoogte van afslag 12.


Wellicht logische plek om toch zuid-west Nederland te kunnen dekken?
Op de Provada zijn de overeenkomsten getekend voor een nieuwe van der Valk in Den Hoorn. (bij Delft)

Open in 2019. Mooie locatie voor een supercharger!

Het worden er steeds meer. Nu nog de model 3 leveren
 
Komt deze in plaats van die bij Leiden gepland stond, of is dit een compleet nieuwe?
(Tussen Amsterdam en Apeldoorn, laten we zeggen bij Amersfoort, zou ook een mooie SuC locatie zijn ;) )
 
Kim was gul vanmorgen, je krijgt ook nog €500 voor service en accessoires. Nu vraag ik me af hoe ver je komt in de snoepwinkel van Tesla met €500, maar “don’t look a given goede in the back” zeggen we dan maar :cool:
 
Kim was gul vanmorgen, je krijgt ook nog €500 voor service en accessoires. Nu vraag ik me af hoe ver je komt in de snoepwinkel van Tesla met €500, maar “don’t look a given goede in the back” zeggen we dan maar :cool:
Die € 500 is m.i. voor de koper van de Tesla en niet voor jou. En dan nog alleen voor de eerste koper die jouw code gebruikt. Dat maakt het dan weer wat lastiger voor de mega-referralcode-slijters.
 
Klopt. Jij als code slijter krijgt per keer dat je je code kan slijten een bonus zoals in de app voorgesteld. Degene die jouw code gebruiken krijgen free supercharging, en de eerste die je code slijt krijgt ook nog eens 500€ krediet op accessoires en/of onderhoud.
 
Stond in Koege (Den) en vroeg mij ineens af: zou in NL ook een keer een SuC worden uitgerust met zo’n Tesladakje vol zonnepanelen?
 

Attachments

  • 85E48A25-3C38-49B4-A2A6-1EF57C8D6192.jpeg
    85E48A25-3C38-49B4-A2A6-1EF57C8D6192.jpeg
    376.3 KB · Views: 76
  • A5B96968-E8DC-4840-9455-EF3953E89764.jpeg
    A5B96968-E8DC-4840-9455-EF3953E89764.jpeg
    376.3 KB · Views: 50