Drie opmerkingen:
- Als je arriveert met minder dan 10% kan het vaak even duren alvorens de supercharger op snelheid komt. Dat is ook weer om de batterijen te sparen; de laatste 10% gaat je Tesla energie besparen en worden bijvoorbeeld de batterijen niet meer op temperatuur gehouden.
- Je cijfers zijn dus vrij normaal met eerst minder dan 10% en dan een collega die naast je staat te laden.
- Als je tussen de 10% en 50% geen volle vermogen haalt op een supercharger en je staat alleen aan een paal met niemand op de corresponderde A of B paal van hetzelfde nummer, zou ik toch even bellen naar het 0800-nummer dat je rechtsonder kan vinden in het display van je auto waar je VIN staat. Op het Tesla logo midden boven op je scherm tappen, en dan op het 0800-nummer tappen en de auto gaat zelf bellen. Ik denk dat optie 3 is om problemen aan superchargers te melden, en uit ervaring schakelen ze die lijn snel door naar een operator. Sowieso, na 5 minuten in de wacht ga je naar de internationale wacht en kan je in het Engels geholpen worden. Supercharger locatie en paalnummer wel bij de hand houden.