Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
410B243E-2F23-487A-A28D-BAB7D5F5DD89.jpeg
Tesla Supercharger Gouda!
(Ja, hij doet het)
 
Ondertussen bij Badhoevedorp. Een “oude” laders worden allemaal M3 gereed gemaakt

Reduced service is dus beperkt tot deze punten die worden omgebouwd.
 

Attachments

  • D782957E-6271-420E-8B81-A892082967BB.jpeg
    D782957E-6271-420E-8B81-A892082967BB.jpeg
    455.8 KB · Views: 53
  • C77DBD88-6642-4136-9702-9A1DCF2249DC.jpeg
    C77DBD88-6642-4136-9702-9A1DCF2249DC.jpeg
    912.1 KB · Views: 49
  • 2AFF0597-C03D-48CC-8004-49AF40393C1E.jpeg
    2AFF0597-C03D-48CC-8004-49AF40393C1E.jpeg
    445.3 KB · Views: 52
Ondertussen bij Badhoevedorp. Een “oude” laders worden allemaal M3 gereed gemaakt

Reduced service is dus beperkt tot deze punten die worden omgebouwd.

Ben nu 2x bij deze geweest. Eerste keer 6 (voornamelijk taxi's) auto's die niet eens stonden te laden ; en dan parkeren sommigen ook nog zo scheef dat er geen 2e naast kan. Gister weer 5 . Door de drukte kwam de snelheid niet boven de 43kw . De voorzienningen mogen rond Amsterdam/Schiphol echt beter. Is een drama door vooral taxi's. (fastned bij A4 Ruygen Hoek is ook al zo druk steeds)
 
@Timmm @Fredblack @ominoreg
Jullie vinden het kennelijk leuk om op al mijn bijdragen waar het over Superchargers en consumentenrecht gaat, meestal gezamenlijk, te reageren met een disagree. Dat is niet leuk en verpest het hier voor mij.
Ik verzoek jullie hiermee te stoppen. Lukt dat niet, dan krijgen jullie je zin en verdwijn ik van dit forum.

Komaan Wim, laat je niet op stang jagen door deze 3 figuren. Ze zijn mij volledig onbekend, dus ze hebben hier geen historie. Het is niet verplicht om iedereen serieus te nemen;)
 
Bijna. Ik kwam in striemende regen aan, alle plekken vrij en open, 1 busje in de hoek met schuilende monteurs. Zit in cursus, maar zie in app dat er nog steeds geen stroom op staat. Zal straks bij vertrek beter kijken.

Klopt, morgen test Tesla, en als het dan OK is gaan ze (waarschijnlijk 's middags) open. Zie mijn update van gister: Superchargers in Nederland (NL)

Afgelopen weekend stond het station er zo goed als gereed bij met alle 16 stalls CCS-uitgerust. Alleen nog de verdeelkasten aansluiten.

Er komen er nog 10 bij (nadat de eerste 16 werken), zie Superchargers in Nederland (NL)
 
Ik denk dat je ruimschoots vaker één van de andere opties krijgt (informative, love, like, helpful of funny). Waarom mogen mensen het niet met je eens zijn? Ik ben het *meestal* met je eens ;-)
Het helpt de discussie zo veel meer als je een inhoudelijke reactie geeft met daarin de reden waarom je het niet eens bent met een stelling of opmerking. Dan volgt een discussie en daar kunnen we met zijn allen van leren.
Alleen een 1-weg reactie “niet eens!” voegt niet veel toe.
Daarnaast komt een inhoudelijke reactie ook vriendelijker over (meestal tenminste ;)).
Het viel mij ook op dat er recent makkelijker en vaker op de Disagree knop werd gedrukt.
 
@Timmm @Fredblack @ominoreg
Jullie vinden het kennelijk leuk om op al mijn bijdragen waar het over Superchargers en consumentenrecht gaat, meestal gezamenlijk, te reageren met een disagree. Dat is niet leuk en verpest het hier voor mij.
Ik verzoek jullie hiermee te stoppen. Lukt dat niet, dan krijgen jullie je zin en verdwijn ik van dit forum.

Ik leg het hierboven toch prima uit waarom ik het er niet mee eens ben om het laden te beperken als de volgende suc relatief in de buurt is (omdat ik mogelijk na 120km weer terug wil omdat ik daar mijn bestemming heb bereikt). Dan wil ik graag vol laden, om weer terug te komen.

Sorry, maar ik kan gewoon een andere mening hebben.
 
@Timmm @Fredblack @ominoreg
Jullie vinden het kennelijk leuk om op al mijn bijdragen waar het over Superchargers en consumentenrecht gaat, meestal gezamenlijk, te reageren met een disagree. Dat is niet leuk en verpest het hier voor mij.
Ik verzoek jullie hiermee te stoppen. Lukt dat niet, dan krijgen jullie je zin en verdwijn ik van dit forum.
Je hebt toch ook nog een andere optie?
De hide/negeer knop?
 
  • Like
Reactions: daud