Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Voorheen zag ik niet het bedrag van de huidige sessie op mijn scherm, wellicht omdat ik gratis superchargen had.
Nu zie ik het bedrag wel maar ik kan niet zien of het bedrag richting lease gaat.
Weet iemand waar ik die vraag kan stellen bij Tesla?

Ik zie het bedrag wel als ik aan het laden ben maar niet meer in mijn tesla account. Ik heb gratis superchargen (via lease, ook zichtbaar in mijn Tesla account) dus ik neem aan dat de leasemaatschappij er ook niets van ziet. Ik denk dat het bedrag gewoon ter info is ofzo.

Ik zou het wel fijn vinden om een overzicht te hebben met de super charge sessies maar dat schijnt dan weer niet te kunnen als je gratis superchargen hebt.
 
Update: hij werkt
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    746.2 KB · Views: 79
  • 40EC5D30-CC1D-410E-B882-4ACF62AB1D34.jpeg
    40EC5D30-CC1D-410E-B882-4ACF62AB1D34.jpeg
    373.3 KB · Views: 52
  • Informative
Reactions: pvkeep
Ik weet dat ik gewoon supercharge.info in de gaten moet houden - maar eh.. kom maar op met Den Haag Zuid hoor :)

Weet dat het nog wel even zal duren aangezien het gekoppeld is aan de (uitbijvende) voortgang van het Vd Valk Hotel wat er gebouwd gaat worden - maar toch Tesla zegt eind 2019 ;-) Stiekeme hoop dat er toch opeens begonnen is o_O - zeker aangezien Leiderdorp altijd druk is..
 
Ik weet dat ik gewoon supercharge.info in de gaten moet houden - maar eh.. kom maar op met Den Haag Zuid hoor :)

Weet dat het nog wel even zal duren aangezien het gekoppeld is aan de (uitbijvende) voortgang van het Vd Valk Hotel wat er gebouwd gaat worden - maar toch Tesla zegt eind 2019 ;-) Stiekeme hoop dat er toch opeens begonnen is o_O - zeker aangezien Leiderdorp altijd druk is..


Nee klopt: volgens Misset Horeca .
komt Den haag er pas in 2022.
 
Weet dat het nog wel even zal duren aangezien het gekoppeld is aan de (uitbijvende) voortgang van het Vd Valk Hotel wat er gebouwd gaat worden - maar toch Tesla zegt eind 2019 ;-) Stiekeme hoop dat er toch opeens begonnen is o_O ..
In Val-de-Meuse staat al 2 jaar een 16 stall Supercharger in het midden van nergens.
Bouw van het hotel moet nog steeds beginnen....
 
Ik heb deze week voor het eerst in Badhoevedorp geladen bij Corendon en kon op het forum niets vinden over hoe dat werkt met toegang icm slagboom en parkeerkaart. Ik heb het binnen even nagevraagd en wellicht ook hier bekend: je kan binnen 4 uur zonder iets te laten checken oid gewoon met je parkeerkaart via de uitgang het terrein verlaten. Dan is het in ieder geval nu vindbaar voor de nieuwe Tesla-rijders ;-)
 
  • Informative
  • Like
Reactions: RuudL and Danny1410
Ik heb toevallig woensdag nog de Van der Valk-clan getipt dat ze daar een hotel moesten gaan bouwen.

En nu hopen dat ze ook luisteren.

Afgelopen september had ik mijn eerste lange buitenlandse trip met de Tesla en 2 niet EV rijders. Arlon vonden we top. Goede kop koffie, mooie ruimte. Met veel plezier begonnen we aan de volgende etappe en dromende van een idyllisch restaurantje voor de lunch om de hoek bij de SUC. En die SUC was Val-de-Meuse. We hebben er hard om kunnen lachen.
 
Ik heb deze week voor het eerst in Badhoevedorp geladen bij Corendon en kon op het forum niets vinden over hoe dat werkt met toegang icm slagboom en parkeerkaart. Ik heb het binnen even nagevraagd en wellicht ook hier bekend: je kan binnen 4 uur zonder iets te laten checken oid gewoon met je parkeerkaart via de uitgang het terrein verlaten. Dan is het in ieder geval nu vindbaar voor de nieuwe Tesla-rijders ;-)
En 25% korting bij het eten muv all you van eat!