Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
New Tesla SuC at Aleksinac, Serbia (Bosphorus Hotel)
Althans dat staat in het Twitter bericht
 

Attachments

  • upload_2020-1-20_13-30-55.jpeg
    upload_2020-1-20_13-30-55.jpeg
    264.2 KB · Views: 71
Gister weer eens een SuC aangedaan, omdat ik op lokatie niet kon laden. Kwam aan met warme accu, maar uiteraard bijna alle chargers bezet, moest er één delen. Begon aardig op 120kw,maar zakte al snel terug naar 60. Na voldoende te hebben om tot mijn favo Allego charger te kunnen komen (waar bijna nooit iemand is) en daar met 160-170kw de rest bijgeladen.

Blijft jammer dat die SuCs in de praktijk gewoon langzaam zijn.
 
Blijf maar een beetje uit de buurt. Levensgevaarlijk, electriciteit in de verkeerde handen.
Openstaande terugroepactie(s)
(1)
Referentiecode producent
AKA7

Omschrijving defect
Vocht kan in het regelapparaat van de aircoventilator binnendringen.

Materiële gevolgen
Er kunnen storingen en kortsluitingen in het regelapparaat ontstaan.

Mogelijk gevaar
Brand met letselschade Een (verkeers)ongeval met letselschade
 
  • Funny
Reactions: DuurzameHenk
Nu Leiderdorp model S 2015 85

35kW/h...

Nu op 64%?, S85 heeft volgens mij 77kWh bruikbaar bij levering, even uitgaan van 10% degradatie is 70kWh resterend. 64% van 70 is ~45kWh en je heb 25kWh geladen dus begonnen bij ~20kWh dus bij ~28%.

35kWh is weinig, had je geen stall pairing? Had je een lange rit achter de rug zodat het accu warm was toen je begon met laden?