You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar zo snel laadt die classic toch ook weer niet.....A propos Den Bosch versus Zaltbommel.
Vanuit het Zuiden is SuC Rosmalen heel efficient te benaderen en naar het Noorden te verlaten. Plus de koffieservice van McD is vele malen sneller dan die van vdV.
Voor die paar kWh die ik daar hoef te laden maakt het allemaal niks uit.Maar zo snel laadt die classic toch ook weer niet.....
Klopt, UdenTwijfel ook heel erg aan de Tesla kaart. Staat ook al tijden Veghel of terwijl dit wss Uden bij vd Valk zal worden.
Nice, die ga ik iedere keer gebruiken als ik langs de schoonouders moet
Laat Thierry Baudet het niet horen. Europa is de EU niet.Primeur: Uden wordt de eerste V3 supercharger van Nederland, wellicht de eerste van Europa als ze hem een beetje snel afbouwen (die in Londen telt vanaf morgen niet meer mee )
6 Cabinets, elk 1MW, 4 stalls per cabinet.
View attachment 506324 View attachment 506323
Ik realiseer me nu wel dat het slecht nieuws is voor de S en X rijders (zonder ccs refit) aangezien V3 in Europa alleen met ccs komt.
Als de koeling het aan kan, dan is het eigenlijk allemaal niet zo'n probleem. Belangrijker is dat je niet te vaak boven de 90% gaat laden en vooral niet de auto lang laat staan met een >90% SoC. Zelf laad ik standaard tot 80% en daarmee kom ik prima rond. Moet ik een keer wat verder dan is het 90%...Ik rij doorgaans 300k / 6 jaar met een auto -> ben toch wat huiverig met V3 laden. Vraag me af of het wel zo goed is voor levensduur van de accu. Als jullie allemaal naar de V3 gaan dan zoek ik wel een (rustige) V2 op om de levensduur van mijn accu een beetje te rekken
Het zou alvast prettig zijn als de V3 de nominale snelheid altijd zou halen ongeacht of er iemand aan de gedeelde stall staat. 140kW moet dan onder de juiste omstandigheden de norm zijn voor de 100kWh versies. Als Tesla nu met CCS komt zijn dus alle oudere Tesla’s (1 jaar of ouder) benadeeld. Dat kunnen ze lijkt mij niet verkopen. Je hebt dan onbeperkt superchargen alleen past de aansluiting niet meer.De pre-Raven S'en en X'en zullen toch sowieso niet kunnen profiteren van de V3 capaciteit?
Het zou alvast prettig zijn als de V3 de nominale snelheid altijd zou halen ongeacht of er iemand aan de gedeelde stall staat. 140kW moet dan onder de juiste omstandigheden de norm zijn voor de 100kWh versies. Als Tesla nu met CCS komt zijn dus alle oudere Tesla’s (1 jaar of ouder) benadeeld. Dat kunnen ze lijkt mij niet verkopen. Je hebt dan onbeperkt superchargen alleen past de aansluiting niet meer.