You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zal wel gebruikt worden om Uden en Namen af te bouwen (10 stuks) en de overige zullen ze wss gebruiken om de eerste V3’s af te bouwen. Als ik zie hoeveel er in Engeland gebouwd wordt ben ik wel jaloers aan het worden.Er zijn weer nieuwe Superchargers onderweg.
(Werd tijd want het is wel een beetje behelpen de laatste tijd)
View attachment 575104
Als de auto start met laden, stelt hij bij drukte het limiet in op 80%. Je kan hem dan als hij aan het laden is zelf van 80 naar 90 of 100 zettrn.
Je moet die "schuif" vervolgens wel bevestigen met "limiet instellen"Dit lukte mij laatst in Zwolle niet toen alle stalls bezet waren, balk naar 100 geschoven en gebeurde... helemaal niets. Dat zal dan wel ergens anders aan gelegen hebben, goed om te weten dat dit dus wel kan.
Bij alle stalls bezet is het helemaal ronduit asociaal in mijn ogen. Je wilt zelf toch ook snel beginnen met laden. Boven de 80% gaat het zo traag dat in 15% stijging bij jezelf iemand al van 20% naar 80% had kunnen gaan.Dit lukte mij laatst in Zwolle niet toen alle stalls bezet waren, balk naar 100 geschoven en gebeurde... helemaal niets. Dat zal dan wel ergens anders aan gelegen hebben, goed om te weten dat dit dus wel kan.
Bij alle stalls bezet is het helemaal ronduit asociaal in mijn ogen. Je wilt zelf toch ook snel beginnen met laden. Boven de 80% gaat het zo traag dat in 15% stijging bij jezelf iemand al van 20% naar 80% had kunnen gaan.
Niet voor het een of ander maar meer dan 80% heb je toch niet nodig? .
Niet per se. Heb op doorreis wel vaker tot (bijna) 100% geladen. En halverwege de rit naar de volgende SUC begon de auto al te roepen dat ik moest omdraaien omdat ik deze niet zou gaan halen. Uiteindelijk met minder dan 3% aangekomen. Maar... dat was in 2015. Toen waren er iets minder SUC locaties. Maar nog altijd kan ik me situaties indenken waarbij je verder dan 80% wilt laden aan een SUC. Bijvoorbeeld als het de laatste stop is voor je eindbestemming en niet zeker bent of je daar handig kan laden en daarom wat reserve capaciteit over wilt hebben.Niet voor het een of ander maar meer dan 80% heb je toch niet nodig? Zag het in Zaltbommel ook vaak. Mensen die dan even tot 100% gaan plussen. Zelfs als het druk was dan was 80% nog niet genoeg. Ik laad nooit meer dan 80% bij een SuC de tijd die je er staat bij meer dan 80% is gewoon compleet weggegooid.
Daarbij denk ik altijd dat de begrenzing vast ergens op gebaseerd is. Vaak alleen bij drukke SuC waar kans op wachtrijen ontstaan of altijd stall pairing.
Bij alle stalls bezet is het helemaal ronduit asociaal in mijn ogen. Je wilt zelf toch ook snel beginnen met laden. Boven de 80% gaat het zo traag dat in 15% stijging bij jezelf iemand al van 20% naar 80% had kunnen gaan.
Niet voor het een of ander maar meer dan 80% heb je toch niet nodig?
Nog steeds niks concreet over wanneer Uden af is? Nu de zomervakantie voorbij is ga ik daar weer een stuk vaker langs komen
Hoop er niet op.Ik hoop dat het Tesla supercharger team mee leest hier.
Hoop er niet op.
Plan een service afspraak in in de app. Dat is de enige doeltreffende manier om dit opgelost te krijgen.