Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie nu op de tesla website dat nabij Wezep de Tesla store/service centre is geopend! Er staat Zwolle bij maar het is toch echt Wezep. Wezep is een relatief mooi midden tussen Groningen, Arnhem en Amsterdam, daar waar andere stores/service centers zijn. Heel toevallig als inwoner van Hattem erg blij met deze lokatie ;).

Excuses als dit in het verkeerde topic staat, kon zo 123 even niet zien waar ik dit anders/het beste kon posten.
 
Ik zie nu op de tesla website dat nabij Wezep de Tesla store/service centre is geopend! Er staat Zwolle bij maar het is toch echt Wezep. Wezep is een relatief mooi midden tussen Groningen, Arnhem en Amsterdam, daar waar andere stores/service centers zijn. Heel toevallig als inwoner van Hattem erg blij met deze lokatie ;).

Excuses als dit in het verkeerde topic staat, kon zo 123 even niet zien waar ik dit anders/het beste kon posten.
Kwam hier ook al voorbij:
Tesla Supercharger netwerk
 
Dank Jelger. Ik heb vandaag contact gehad met ze want wil winterbanden erop laten zetten. Ik wist niet dat ze dat niet deden maar genoeg andere lui die t doen, prima (was anders vast ook niet de goedkoopste geweest gok ik).

Verder zeiden ze dat ze medio december (pas) open gaan! Dacht dus nu al!
 
Dank Jelger. Ik heb vandaag contact gehad met ze want wil winterbanden erop laten zetten. Ik wist niet dat ze dat niet deden maar genoeg andere lui die t doen, prima (was anders vast ook niet de goedkoopste geweest gok ik).
Als je complete banden/velgen set wilt dan kan je wel bij Tesla terecht. Mijn locale Profile Tyre center vestiging raadde mij zelfs aan om prijs technisch voor de Tesla set te gaan.
Zie : Model 3 18" Aero Wheel and Winter Tire Package
 
Dank Jelger. Ik heb vandaag contact gehad met ze want wil winterbanden erop laten zetten. Ik wist niet dat ze dat niet deden maar genoeg andere lui die t doen, prima (was anders vast ook niet de goedkoopste geweest gok ik).

Verder zeiden ze dat ze medio december (pas) open gaan! Dacht dus nu al!
Ik heb prima ervaring met Profyle Kalvenhaar in Zwolle mocht je nog een adres in de buurt zoeken. Veel ervaring met Tesla.
 
Lekker hoor. 8 stalls bij Van der Valk in Zuidbroek. Nog niet operationeel.
 

Attachments

  • IMG_3413.jpeg
    IMG_3413.jpeg
    413.6 KB · Views: 106

Attachments

  • PXL_20201118_095525736.jpg
    PXL_20201118_095525736.jpg
    689.3 KB · Views: 75
  • PXL_20201118_095544843.jpg
    PXL_20201118_095544843.jpg
    674.4 KB · Views: 67
Is het iemand opgevallen dat bij sommige supercharges het laden per minuut gaat (het tellen) en bij anderen per 5 minuten. Nu 7 jaar Tesla maar viel me nu pas op

Het is mij opgevallen in Rijswijk (v3) maar heb het nog niet gezien bij V2 chargers. Daarnaast leek het van de week in Rijswijk ook pas ergens onder de 15 minuten, zag opeens 12 minuten staan. In ieder geval beter dan van de zomer toen bij mij regelmatig de klok bleef hangen op de “starttijd”.