Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie die hele locatie trouwens niet terug in de “superchargers“ app, die is dus blijkbaar niet echt betrouwbaar?

Geen idee welke app dat is maar op supercharge.info staat hij wel.

Trouwens wel echt TOP locatie! Ook in Ridderkerk komt er een SuC langs de snelweg.

Perfect voor als ik naar huis ga met een knetter lage SoC en het niet uitmaakt of ik via de A15 of A20 ga.
 
  • Like
Reactions: LaurensH
Geen idee welke app dat is maar op supercharge.info staat hij wel.

Trouwens wel echt TOP locatie! Ook in Ridderkerk komt er een SuC langs de snelweg.

Perfect voor als ik naar huis ga met een knetter lage SoC en het niet uitmaakt of ik via de A15 of A20 ga.

Heb hem gister laten toevoegen op supercharge,info, naar aanleiding van de foto's hier. In de andere app's volgt hij dan vanzelf wel denk ik. Voor mij kan het ook wel eens handig zijn op mijn route Dordrecht-Voorburg vv, thuis of bij de klant laden kan niet altijd.
 
  • Like
Reactions: ramonneke
Bij duiven, badhoeverdorp en naarden zijn de drempeltjes waar je normaal tegen aan rijdt ineens weggehaald ??? Normaal is achteruit tot je tegen het hobbeltje rijd en dan sta je goed. Vandaag was ff snel op de rem trappen want hobbeltje bleef uit maar de paal kwam heel dicht bij🤓
 
image.jpg
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Bij duiven, badhoeverdorp en naarden zijn de drempeltjes waar je normaal tegen aan rijdt ineens weggehaald ??? Normaal is achteruit tot je tegen het hobbeltje rijd en dan sta je goed. Vandaag was ff snel op de rem trappen want hobbeltje bleef uit maar de paal kwam heel dicht bij🤓
Wellicht gedaan voor de andere automerken om gemakkelijker te laden? Geen andere verklaring waarom het anders op meerdere plekken tegelijk gedaan zou worden.
 
  • Like
Reactions: Stijntje
In Schiedam zijn vandaag al 12 stalls online!
Heb net even ingeplugd met een koude batterij dus ging bij mij niet zo hard helaas maar hij doet het!

Het Van der Valk hotel is nog niet officieel open en het parkeerterrein is nog niet helemaal af. Het is dus nog een beetje oppassen en slalommen tussen losse stenen en andere bouwmaterialen op de parkeerplaats. Daarom zal het waarschijnlijk nog wel een weekje duren voor deze locatie ook in de navigatie te zien zal zijn.

Ik ben heel blij met deze locatie eindelijk een SuC dicht bij Rotterdam! Al blijft het wel jammer en raar dat er hier maar 16 stalls zijn neergezet en er geen verdere uitbreiding meer mogelijk is. Ik verwacht dat het hier in de toekomst nog wel druk gaat worden. Maar hopelijk komt er bij de andere Van der Valk bij Delft die in september dit jaar ook nog open moet gaan nog een nieuw SuC.

03E5944B-D332-4995-8DD3-486CCABF7B29.jpeg
 
Last edited:
Zouden er aan de zuidkant bij vd Valk Ridderkerk ook geen superchargers komen? Die staan toch ook in de planning? Dat zou echt een hele mooie plek zijn ook.
Zeker staat voor 2e kwartaal dit jaar op de planning. Bij Van der Valk Ridderkerk verwacht ik. Daar hebben ze recent een flink parkeerterrein bijgebouw. Daar zouden ze nu makkelijk 30 of meer Stalls kwijt kunnen. Hoop dat daar snel en flink wordt uitgepakt.
 

Hadden ze dit niet met wat hogere temperaturen kunnen gaan verplichten? :confused:
Wat een stom iets!
 

Hadden ze dit niet met wat hogere temperaturen kunnen gaan verplichten? :confused:
Wat een stom iets!
Op 1 april hebben ze wel vaker stomme dingen :p