Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar het hotel en Tesla Zwitserland.
Ik ben benieuwd...
Reactie van hotel:

Thank's for your message and the picture.
I will talk to the guest and remind them of not this issue.


Afwachten dus.

Inmiddels 3 keer geweest, maar toen was er niets aan de hand. Wellicht nu het weer druk is met boekingen daar.
Ik ben er 2x geweest. Eerste keer helemaal leeg, tweede keer vol met ICE's.
 
5905AD44-6EAE-4530-9C18-7C68654BBFE8.jpeg
In Bunnik zijn ze momenteel aan het werk en komen er 16 laadplekken bij, 32 totaal dan. De nieuwe zijn een kwart slag gedraaid (Misschien om de niet-Tesla’s makkelijker te laten laden?)
 
View attachment 802087In Bunnik zijn ze momenteel aan het werk en komen er 16 laadplekken bij, 32 totaal dan. De nieuwe zijn een kwart slag gedraaid (Misschien om de niet-Tesla’s makkelijker te laten laden?)
De nieuwe zijn een kwart slag gedraaid (Misschien om de niet-Tesla’s makkelijker te laten laden?) volgens mij zijn het dan de nieuwere laadstations, is in Zwolle ook meen ik
 
Reactie van hotel:

Thank's for your message and the picture.
I will talk to the guest and remind them of not this issue.


Afwachten dus.


Ik ben er 2x geweest. Eerste keer helemaal leeg, tweede keer vol met ICE's.
Als je echt afhankelijk bent van dit type hotel locatie SuC's, is zoiets wel handig om bij je te hebben:


Geen uitsluitsel helaas in onderstaande draadje door een ervaringsdeskundige of de 14ft variant ook echt werkt in combinatie met een SuC:

 
Als je echt afhankelijk bent van dit type hotel locatie SuC's, is zoiets wel handig om bij je te hebben:


Geen uitsluitsel helaas in onderstaande draadje door een ervaringsdeskundige of de 14ft variant ook echt werkt in combinatie met een SuC:

Wat ga je met een kabel voor de Noord-Amerikaanse markt in Europa proberen te doen?!
 
Ik zat n.a.v nieuwe SuC locaties in Belgie en een map update van Tesla op de tesla SuC map te kijken:

En daar valt mij op dat sommige nieuwe SuC locaties niet allemaal meer in stadscentra staan maar op de daadwerkelijke locatie. Zo lijkt het erop dat de volgende locaties dan ook daadwerkelijk gerealiseerd gaan worden op korte termijn:
- Harderwijk
- Nootdorp
- Nuland
- Heerlen
 
Ik zat n.a.v nieuwe SuC locaties in Belgie en een map update van Tesla op de tesla SuC map te kijken:

En daar valt mij op dat sommige nieuwe SuC locaties niet allemaal meer in stadscentra staan maar op de daadwerkelijke locatie. Zo lijkt het erop dat de volgende locaties dan ook daadwerkelijk gerealiseerd gaan worden op korte termijn:
- Harderwijk
- Nootdorp
- Nuland
- Heerlen
Nuland verbaast me niet, ze zijn daar al heel lang het van der Valk hotel aan het verbouwen. Ik had al vernomen dat daar ook SuC zouden komen. Dus het lijkt erop dat het nu bevestigd is...
 
Bij SuC Breda staan nu 6 niet-Tesla's en geen enkele hangt aan een oplaadkabel. Wat een waanzin.
Sleutel langs de deur of een band lek steken helpt.

Nee grapje (uiteraard), denk dat melden bij de receptie van het hotel met een afbeelding je enige kans is. Maar dan nog verwacht ik dat ze weinig aan handhaving gaan doen. Klanten laten wegslepen zien ze meestal niet zitten😅