Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn boot ligt in Huizen, ik heb meermaals overwogen te verhuizen naar Naarden, omdat dat zo handig is met de supercharger.. Ligplaats kost wel bijna het dubbele, maar daar hoef ik nu niet meer over na te denken. In Huizen zit ook een Porterhouse, maar daar ben ik nog nooit geweest :) .. Voortaan toch maar naar de Witte bergen dan.
 
Mijn boot ligt in Huizen, ik heb meermaals overwogen te verhuizen naar Naarden, omdat dat zo handig is met de supercharger.. Ligplaats kost wel bijna het dubbele, maar daar hoef ik nu niet meer over na te denken. In Huizen zit ook een Porterhouse, maar daar ben ik nog nooit geweest :) .. Voortaan toch maar naar de Witte bergen dan.

Helaas, Porterhouse Huizen is gesloten. Reden: onvoldoende personeel! In Naarden zijn ze bijna iedere avond (ook doordeweeks) compleet vol bezet....

Almelo-Huizen geeft wel op de route de keus tussen Apeldoorn en Zwolle qua SuC. Apeldoorn is vaak wat druk, Zwolle is meestal goed te doen.
 
FAFD9850-FCE3-4622-B61C-FDF5697F6739.jpeg



Maastricht is echt super! :)
 
  • Like
Reactions: Atredz and petervr
Is Naarden dicht? Daar baal ik van :-( Dat is zo ongeveer mijn enige vaste supercharger waar ik gebruik van maak. Dan ga ik altijd even eten bij Porterhouse. Kan ik lekker rustig eten terwijl ik hem in anderhalf uur weer vol genoeg laad om in Almelo terug te komen.
Eemnes vind ik veel minder leuk, vind die Van der Valk niks.. Zit veel liever in de haven.
Ppff balen deed altijd vaste stop daar tussen adam arnhem
 
Tip: Lees de commentaren niet.
De fossiele commentaren zijn af en toe wel eens leuk. Je zou er een boekje van moeten maken en dat over een jaar of 5 uitgeven. (of nog beter gefilmde interviews op straat, want ken je die nog "ik zou nooit met een zo'n aso mobiel op straat gaan staan bellen" (van begin deze eeuw geloof ik) die was in 2005 al antiek. We zijn met EV wereldwijd de 10% voorbij en dan gaat het hard, heel hard.
We kunnen straks een lange neus trekken naar deze mensen die hun ICE aan de straatstenen niet meer kwijtraken. Wel hebben ze met een beetje geluk een goedkopere (maar chinese) EV. Wie het laatst lacht..