Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
De lader lijkt ook op die foto uit the USA. Waarvan ze hier zeiden dat is geen V4

Dat was ik, en op die foto zie je een Urban Charger, maar die is ook geen 1.90 hoog.

Punt is, waarom V4 in Nederland wanneer het eerste voertuig van Tesla die er vol gebruik kan maken de CyberTruck is?

Uitrol van V4 zou je in de VS verwachten, niet hier, maar als deze inderdaad 1.90 zijn lijkt het er wel sterk op.

Hier zie je goed hoe klein de Urban is:

 
Last edited:
Aan de hoogte van de boompaaltjes heb je een vergelijk

Net een doodskist zo

FDF9AE15-31E5-42C0-9B68-6EE3AD8269C7.jpeg
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Mooi om te zien. Zijn gelijk aan de tekeningen welke al een tijd circuleren. Hiermee zouden de kabel en parkeerproblemen opgelost moeten zijn. Staan de stalls in Harderwijk in het midden van het parkeervak?

Edit: ik zie het al ook iets naar rechts gepositioneerd maar het beginpunt van de kabel zit wel in het midden.

Benieuwd of het ook echt V4 (+350kw) is of dat het een V3 in nieuw design is.
 
ik geloof dat de backend gelijk is aan v3 (die levert nu 4 stalls elk 250 kW, maar kan dus ook 1 stall 1000kW gaan leveren met een andere stekker (Semi bijv)). Dat kan nog verder verhoogd worden, zoals met v2 gebeurd is van 120 naar 150 kW. Zo zou de 350+ kW bereikt kunnen gaan worden. Ik weet niet meer waar ik dat opgevangen had, als ik de bron vindt, post ik het nog wel.
 
Nee 1000 volt techniek 350 kW. De vraag is of bovenstaande plaatje klopt. Opening Harderwijk dinsdag.
1000v hebben we toch al vaker typeplaatjes van gezien? Output waardes zijn gelijk aan foto's welke ik recent in Frankrijk heb gemaakt. Ook die hadden productie nov 2022. In 2022 zijn er ook geruchten geweest dat de V3’s nog naar 325 of zelfs 370kW kunnen worden gebracht. Vraag is dus of ze deze naar 350kW gaan brengen icm met nieuwe stall design. Ben benieuwd.