TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Tablet/iPad-houder voor achterin de Tesla - review & inbouw

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by cvonken, Aug 10, 2018.

1. cvonken

cvonken Talking Tasman

Een tablet houder met oplaadmogelijkheid voor (de kids) achterin is altijd prettig. Het maakt je reis en dat van je passagiers een stuk aangenamer.
    Wegens het ontbreken van hoofdsteun-pennen in een Tesla, is de keuze van houders beperkt.
    Ik vond een mooi product (van inCarBite) en laat je graag zien hoe ik deze heb ingebouwd in mijn Tesla Model X.

Zie YouTube:

Attached Files:

• Like x 2
  2. forza11

forza11 Member

Goede review!

• Like x 1
  3. shthpnz

shthpnz Member

Dank je voor de video. Dat heb je mooi ingebouwd. En in het geheel geen gaten-vrees zie ik.

• Like x 1
  4. cvonken

cvonken Talking Tasman

Dank voor je compliment.
    Gatenvrees heb ik overigens wel, maar in dit geval vond ik het risico beperkt: worse case moet ik de back-cover vd stoel vervangen. After-market is dat prima te doen.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC