Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tablet/iPad-houder voor achterin de Tesla - review & inbouw

This site may earn commission on affiliate links.

cvonken

Talking Tasman
Aug 20, 2017
148
170
Netherlands
Een tablet houder met oplaadmogelijkheid voor (de kids) achterin is altijd prettig. Het maakt je reis en dat van je passagiers een stuk aangenamer.
Wegens het ontbreken van hoofdsteun-pennen in een Tesla, is de keuze van houders beperkt.
Ik vond een mooi product (van inCarBite) en laat je graag zien hoe ik deze heb ingebouwd in mijn Tesla Model X.

Zie YouTube:
 

Attachments

  • thumbnail.jpg
    thumbnail.jpg
    192.6 KB · Views: 558
  • Like
Reactions: FrankNL and Dwarde
Heeft iemand al een goede (passieve!) tablethouder gevonden voor achter in een Model 3?
Bij zoeken in de diverse fora vind ik "Mobilehangup" genoemd als oplossing, maar deze webwinkel is met vakantie en ik zoek iets in de categorie "vandaag bestellen, morgen geleverd".
 
  • Like
Reactions: M3rik
Heeft iemand al een goede (passieve!) tablethouder gevonden voor achter in een Model 3?
Bij zoeken in de diverse fora vind ik "Mobilehangup" genoemd als oplossing, maar deze webwinkel is met vakantie en ik zoek iets in de categorie "vandaag bestellen, morgen geleverd".

Je kan van brodit de tabletmount voor de volvo c70 bestellen. Heb ik ook gedaan. Die is heel dun en kun je aan de uiteinden ca 1 cm van afzagen en dan past hij tussen de hoofdsteun. Deze kun je heel makkelijk verwijderen. Zoek maar even op YouTube hoe je dat kan doen. (Headrest removal tesla model 3). Daar kun je dan elke houder op monteren. Ik heb er zelf een magneet opgeplakt.
 

Attachments

  • 929F2F3E-CE91-4A51-A404-DC7E83E1DCF1.jpeg
    929F2F3E-CE91-4A51-A404-DC7E83E1DCF1.jpeg
    319.1 KB · Views: 405
Ik ben ook op zoek geweest naar een houder voor de tesla 3 maar wil echter mijn beide kinderen naar 1 ipad laten kijken ipv 2. Stond op het punt een seasucker tablet mount te kopen tot ik ontdekte dat je een ipad ook prima tussen de twee voorstoelen kunt klemmen. Zit dan goed vast, niet in de weg voor de voorpassagiers en ik hoor mijn kinderen niet klagen over slecht zicht.

B5D292F2-8485-4D02-823D-FAD9F905B68C.jpeg
 
  • Informative
Reactions: Arnout 2904
Ik heb het eindelijk ook twee tablethouders geïnstalleerd in de Model 3. Ik kon de set van de vorige auto gebruiken, met een paar haken van de Praxis van €3!
20190919_200353.jpg

Ik heb nu deze houder voor €16,60 en de haken op de foto. Die heb ik wel iets moeten open buigen met een tang. Maar ik ben blij met het resultaat.
20190919_173734.jpg
20190919_173653.jpg
 
Ik heb een Brodit voetstukje met iphone houders vastgelijmd met zwarte Sugru aan de rugzijde van beide voorzetels.
Sugru is een nieuw type van kneedbare lijm die aan de lucht droogt en precies aanvoelt als plasticine (genre Play-Doh) en zeer elastisch zoals rubber blijft. Ik heb er in het verleden heel goede ervaring mee dat het niet alleen heel goed hecht maar ook goed verwijderbaar is en quasi geen sporen nalaat (tenzij je gekleurde Sugru op een spierwitte achtergrond gebruikt).
Dit spul is zo goed dat ik het in het interieur van de Tesla durf te gebruiken.
Gekocht op eBay.

 
  • Informative
Reactions: FrankNL