TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Te koop gevraagd : banden 19"

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by justroll, Mar 7, 2016.

1. justroll

justroll Member

Misschien vreemd vraagje, maar na een gesprekje vorige week aan de SuC Aartselaar sprak er iemand over het overnemen van zijn 19" banden omdat hij omgeschakeld had naar 20"; blijkbaar zouden de banden niet gebruikt (of net genoeg om een broodje te halen) zijn geweest. Op het moment zelf leek me dat maar vreemd, maar tijd brengt raad, en nu lijkt het me toch handig om een reservepaar op voorraad te hebben , vandaar dus mijn vraag of er iemand 19" banden te koop hebben (liefst all-seasons). Graag PM'tje

2. Wildbeans

Wildbeans New Member

Ik heb 4 stuks19" origineel af-fabriek banden te koop, met hooguit 500 km. Net ingereden dus ;).
    Ik heb je (ook) een PM gestuurd.

3. Energie Gratiz

Energie Gratiz Active Member

Als er nog 19" banden beschikbaar zijn voor een leuke prijs, houd ik me ook aanbevolen (PM).

4. Martijn S

Martijn S Member

Heb een setje (4x) over; de bekende 19 inch Michelin Pilot Sport 3, 245/45.
    1 zomer op gereden, zit nog goed profiel op ± 6 mm

5. Wolfke

Wolfke Member

Ik heb mijn nieuwe slipstream set net verkocht. In Aartselaar mochten ze die van mij niet "overnemen" ;-)

Share This Page