TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Te koop: Groene S85, 11/2013, 60.000 km

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Carl Leermakers, Feb 16, 2016.

1. Carl Leermakers

#1 Carl Leermakers, Feb 16, 2016
    Last edited: Feb 16, 2016
    Pano-dak, beige leer, tech pack, studio sound pack, duolader, parkeersensoren, beveiligingspakket, standaard 19" velgen, winterbanden, dakdrager. 60.000 EUR. PM bij interesse!
    Tesla.jpg

2. FVO

FVO Active Member

Lijkt me (te) goedkoop.
    Daar moet je zo van af zijn.

3. Adm

Adm Active Member

Geen interesse, maar BTW verrekenbaar? Prijs incl./ex. BTW indien verrekenbaar?

4. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

5. Carl Leermakers

#5 Carl Leermakers, Feb 16, 2016
    Last edited: Feb 16, 2016
    BTW in. BTW is op de helft van de prijs. Alleen op dit forum :) (heb geen zin in 25 kandidaten die alleen maar een gratis testritje willen), anders neemt Tesla ze wel over.

6. Carl Leermakers

Ik verkoop even graag aan Tesla zelf, maar bedoeling is gewoon dat als iemand van het forum er gediend mee is, dat me nog beter lijkt voor onze gemeenschap!

7. Desiré

Desiré Member

De meeste die hier lezen hebben er al één, of zijn in afwachting van. Maar je weet inderdaad nooit hoe "een koe een haas vangt" (Nederlands gezegde)! Aan de prijs moet het inderdaad niet liggen en is het een buitenkansje voor een liefhebber die nog op zoek is. Succes.

8. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Ik heb t.b.v. de credits een 70D gekocht, en nu de 70 aan het verkopen. Natuurlijk niet op 1 paard wedden en om zeker te zijn beide links en rechts aangeboden...
    Mocht ik ze allebei ineens verkopen dan zit ik ineens zonder en dan lijkt me dit idd geen slechte optie.:cool:
    Zeker omdat ik destijds geen groen durfde te bestellen, en ik dat eigenlijk nog steeds een supermooie kleur vind...

9. HWS

HWS Speedjunkie

Met jouw verkoopkwaliteiten wordt het binnenkort dus een groene John:wink:.

10. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Plannen gaan nog iets gewijzigd zijn.... voor zowel de 70 als de 70D een goed bod uit de handel gehad. 70 is verkocht, En de 70D heb ik minder haast mee, en daarover nog in gesprek met een zeer prominent forumlid:wink:. Op basis van nieuwe info ga ik na verkoop van de 70D geen S meer ga aankopen. Wel bijzonder dat er nu 2 mooie groene te koop staan. En... ik heb ook begrepen dat er bij 1 van mijn klanten een hele mooie km vergoeding mogelijk is bij gebruik eigen auto, dus ik ga die auto's waarvan ik het idee heb dat ze een mooie prijs hebben daar zeker bij een paar mensen onder de aandacht brengen....
    Ik moet wel zeggen dat ik er wel lol in begin te krijgen om aspirant rijders een beetje op weg te helpen (en daarbij meteen ook een verkoper op het forum, of eentje die bij Tesla net dat stapje extra zet)...

11. T.blomer

T.blomer Member

Geen S meer kopen, dus een X??

12. Energie Gratiz

Energie Gratiz Active Member

Ik heb deze MS getipt naar een collega. Is nu stevig aan het rekenen en nadenken. Gewoon particulier. :rolleyes:

13. HWS

HWS Speedjunkie

Is een hele goeie deal denk ik. Heb er 2 verkocht voor aanzienlijk meer.

14. Carl Leermakers

Het groene S'je heeft intussen een toekomstig nieuw thuis gevonden bij een zeer sympathiek forumlid die het Tesla-virus verder in de familie wil verspreiden. Nu nog een eeuw (enfin, drie weken, maar dat is ongeveer hetzelfde) wachten op de nieuwe... Dank aan allen voor tips/interesse!

15. HWS

HWS Speedjunkie

Verbaasd me niks dat je m zo snel kwijt bent. Was ook een weggeefprijs die je vroeg. Weer iemand gelukkig gemaakt. :smile:

16. simonsmidt

simonsmidt Member

Mocht je heimwee hebben, ik woon in de buurt, dan kun je nog ff rije :)

17. Daniel 74

Daniel 74 Active Member

Share This Page