TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Te koop: Originele UMC kabel zonder eindconnector

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by MJKA, Mar 10, 2014.

1. MJKA

MJKA Member

Te koop: Originele UMC kabel zonder eind connector.
    Altijd handig als extra kabel, voor diegene die de UMC thuis al gebruiken voor een vaste opstelling.

Stuur even een PM als je interesse hebt.

2. MindBender

MindBender Bite my shiny metal ass

Zonder eindconnector, of zonder beginconnector? Ontbreekt de connector die in de auto gaat, of de connector in in het stopcontact gaat? En wat wil je er voor hebben?

3. MJKA

MJKA Member

De connector voor de auto zit er uiteraard bij. Alleen geen 220v of rode stekker.
    Doe eens een goed bod.

4. Bigbit

Bigbit Member

En al verkocht?

5. HWS

HWS Speedjunkie

Doe er eens een fotootje bij als ie nog niet verkocht is. Het is me niet helemaal duidelijk of je m afgeknipt hebt of dat enkel de adapters ontbreken.

6. MindBender

MindBender Bite my shiny metal ass

Precies. Ik weet niet precies wat voor bod je verwacht, maar als je hem hebt afgeknipt ben ik er alleen maar in geïnteresseerd vanwege de connector en kabel aan de uitgang.

7. MJKA

MJKA Member

Nieuw in doos, alleen op de UMC kun je natuurlijk allerlei connectoren klikken. In principe zit er niets bij, maar ik ben bezig met een rode adapter!

8. Bigbit

Bigbit Member

Misschien een minimum prijs noemen?

9. MJKA

MJKA Member

Ik dacht iets van EUR 400,-

10. LuckyLuke

LuckyLuke Model S P85DL

Ik heb nog ergens een schuko adapter (had er 2 bij levering), misschien dat je daar wat aan hebt? Zo ja pm ff :)

11. Patrick Claerhout

Uiteindelijk heb ik de kabel gekocht.

Zowel op 24/12 als op 18/03 heeft mijn originele kabel de geest gegeven.
    Met het laatste stukje jus in de batterij & na telefonisch advies van Roadsite Assistance, die ook alleen maar probleem konden bevestigen, dan telkens naar SC St. Stevens-Woluwe.
    Altijd vriendelijk ontvangen en nooit moeilijk gedaan om UCM direct te vervangen.

Maar dan telkens minstens 2 uur in SC geblokkeerd gezeten om voldoende bij te laden zodat batterij terugweg naar huis aankan.
    Resultaat 2 x verlies van werkuren en eens je thuis bent sta je quasi terug plat. Afspraken en planning in de war. Dit alles koste me meer dan vraagprijs van MJKA.
    Voortaan heb ik reserve in huis voor noodsituaties.

Hoewel ik blijkbaar een buitenbeentje was met mijn 2e breuk (1 breuk in kabel schijnt meer voor te komen, soms door val van UMC, maar over exacte oorzaken werd geen informatie verstrekt), nam ik het zekere voor het onzekere. Pech als er nu morgen -naar wat ik hoop- een supercharger in mijn buurt geïnstalleerd wordt.

Bedankt, Michel, voor de snelle levering. Kabel is inmiddels uitgetest en goed bevonden.

12. stev

stev Member

Ik loop ook met het idee om de umc te verkopen (compleet) wegens neutertoestand en interesse in juice booster (tesla komt pas in oktober)
    is er een markt voor?
    Dus : (binnenkort) te koop:UMC, nieuw in doos.
    Prijs : nog te bepalen.
    Eventueel bieden per PM.

Share This Page