Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Te koop: Originele UMC kabel zonder eindconnector

This site may earn commission on affiliate links.
Uiteindelijk heb ik de kabel gekocht.

Zowel op 24/12 als op 18/03 heeft mijn originele kabel de geest gegeven.
Met het laatste stukje jus in de batterij & na telefonisch advies van Roadsite Assistance, die ook alleen maar probleem konden bevestigen, dan telkens naar SC St. Stevens-Woluwe.
Altijd vriendelijk ontvangen en nooit moeilijk gedaan om UCM direct te vervangen.

Maar dan telkens minstens 2 uur in SC geblokkeerd gezeten om voldoende bij te laden zodat batterij terugweg naar huis aankan.
Resultaat 2 x verlies van werkuren en eens je thuis bent sta je quasi terug plat. Afspraken en planning in de war. Dit alles koste me meer dan vraagprijs van MJKA.
Voortaan heb ik reserve in huis voor noodsituaties.

Hoewel ik blijkbaar een buitenbeentje was met mijn 2e breuk (1 breuk in kabel schijnt meer voor te komen, soms door val van UMC, maar over exacte oorzaken werd geen informatie verstrekt), nam ik het zekere voor het onzekere. Pech als er nu morgen -naar wat ik hoop- een supercharger in mijn buurt geïnstalleerd wordt.

Bedankt, Michel, voor de snelle levering. Kabel is inmiddels uitgetest en goed bevonden.
 
Ik loop ook met het idee om de umc te verkopen (compleet) wegens neutertoestand en interesse in juice booster (tesla komt pas in oktober)
is er een markt voor?
Dus : (binnenkort) te koop:UMC, nieuw in doos.
Prijs : nog te bepalen.
Eventueel bieden per PM.