Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Te koop wegens overstap naar hybride.

This site may earn commission on affiliate links.
De afgelopen anderhalf jaar heb ik erg veel plezier gehad aan mijn Tesla model S. Toch heb ik nu besloten om weer terug over te stappen.

Daarom dus te koop:
- Van Evannex een Center Console Insert uitvoering ' obeche gloss' ........................................... €300
- Tesla tassenset, voor frunk en weekendtas (met wieltjes) voor trunk (beiden nooit gebruikt)..... €150
- Tesla all weather mattenset voor frunk en trunk .......................................................................... €150

Alles in één koop voor €500,-

IMG_1356.JPG IMG_1357.JPG IMG_1358.JPG IMG_1359.JPG IMG_1360.JPG IMG_1361.JPG

Jeroen
 
:eek::eek::eek: Terug naar een hybride? Echt?

Hopelijk komt er dan snel weer een elektrische auto die je doet besluiten weer naar het "goede" kamp over te stappen :p

Mag ik vragen wat de reden is om terug te gaan naar een hybride? En welke hybride je op het oog hebt?
 
Maar ga je dan voor de BMW X5 40e of kies je zoiets als een Volvo XC90 T8?

Ik zou dan in ieder geval voor een gebruikte gaan. Dan loop je een groot deel van de giga afschrijving mis en kun je het bespaarde gel;d straks in een Model X stoppen, want spijt, dat ga je zeker krijgen. Inclusief een schuldgevoel bij elke Tesla die je tegenkomt of bij elke tankbeurt.
 
  • Like
Reactions: vdvoorde
Ik zou dan in ieder geval voor een gebruikte gaan. Dan loop je een groot deel van de giga afschrijving mis en kun je het bespaarde gel;d straks in een Model X stoppen, want spijt, dat ga je zeker krijgen. Inclusief een schuldgevoel bij elke Tesla die je tegenkomt of bij elke tankbeurt.
Dan kan de TS beter kijken naar een jong gebruikt exemplaar in Duitsland. Als hij een 2015 model kan vinden, scheelt dat ook weer bijtelling.
 
  • Informative
Reactions: vdvoorde