Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Te mooi om waar te zijn?

This site may earn commission on affiliate links.
Gewoon in de gaten houden wie er spijt van hebben dat ze nog geen p85d hebben besteld:rolleyes:, en die een mailtje sturen of ze hun Classic aan je willen verkopen zodat zij ook weer een stap kunnen zetten:smile:...
Of een oproep plaatsen in ".... te koop gevraagd" o.i.d.

Ik denk dat ik de eerste zou zijn in NL die tegen de 65k inclusief een MS zou kopen. Maar ik houd me warm aanbevolen bij meelezende filantropen! :D
 
Last edited:
Je bericht staat wel in het juiste draadje!

Daarom ook dat ik het hier zet... Er is een Engelse quote "If it sounds too good to be true, it probably is" en dit lijkt me echt wel te mooi om waar te zijn.
Zelfs al heb ik met een tweedehandwagen als zelfstandige het voordeel niet voor extra recuperatie op de BTW.

Ik heb met de eigenaar gemaild en hij zegt dat hij voor 3 jaar naar het buitenland gaat voor Artsen zonder Grenzen en dat hij daarom de wagen weg doet. Hij geeft geen reden waarom de prijs zo laag is, de wagen is volledig in orde volgens hem.
 
nee, dat niet. Hij heeft me uitgenodigd voor een testrit, dus het is geen fictieve auto. Maar dan kan je natuurlijk nog altijd bedrogen worden... Ik betrouw het in elk geval niet.

Voor dat bedrag ging ik zeker even langs. Vraag dan om de originele aankoopfacturen inzien, en ook de VIN checken bij Tesla.

Wellicht komt er toch nog BTW bij? Dan zou ik het al een meer geloofwaardige prijs vinden. Zo niet, dan is de afschrijving astronomisch, voor een auto van net een jaar oud.
Overigens is het nog wel een echte Tesla, met RWD en voor mensen die graag zelf het stuur bedienen :)
 
Voor dat bedrag ging ik zeker even langs. Vraag dan om de originele aankoopfacturen inzien, en ook de VIN checken bij Tesla.

Wellicht komt er toch nog BTW bij? Dan zou ik het al een meer geloofwaardige prijs vinden. Zo niet, dan is de afschrijving astronomisch, voor een auto van net een jaar oud.
Overigens is het nog wel een echte Tesla, met RWD en voor mensen die graag zelf het stuur bedienen :)

Het is misschien een made in China Tesla :)
 
Hoi Guinness,
Leuk om te lezen dat je eerst een proefrit wilt maken in een MB C350e en een V60 plug-in. Heb ik namelijk ook gedaan, tevens nog de nieuwe VW passat geprobeerd. Helaas vielen ze voor mij allemaal af. De Mercedes vond ik te klein van binnen (ik kwam van een Audi A6); De Volvo vond ik wel mooi en ruim, echter de rijeigenschappen vielen mij tegen, evenals de accucapaciteit; De Passat vond ik ook niet goed rijden (helaas ben ik erg verwend door Audi); Na een periode van twijfel toch maar een proefrit aangevraagd bij Tesla en....de zon kwam op :biggrin: .......Geluk overstroomde mij :love: en heb na de proefrit mijzelf nog 1 week kunnen tegenhouden voordat ik deze bestelde (eind februari). Afgelopen Juni is de Tesla keurig afgeleverd en inmiddels 15k km verder en nog geen haartje spijt.

Het is goed om vergelijkingsmateriaal te hebben; maar dat is er helaas niet. Toen ik de A6 had dacht ik het kan niet beter, maar het kan wel beter....
Succes met je evaluaties
 
Wat vinden jullie van deze? http://www.vroom.be/nl/tweedehands-auto/tesla-s-electrisch-wit-853519
49K voor een Model S van 14 maanden oud. Lijkt dit geloofwaardig voor jullie?

Volstrekt ongeloofwaardig. En als de foto's bekijk twijfel ik ook of het in Belgie is. Ik denk USA, gezien de bomen, de aluminum siding op het huis, en de bovengrondse elektriciteitskabels. Kleine foto, dus het blijft gissen.

Zelfs als het de prijs ex BTW zou zijn, zou het nog absurd weinig geld zijn voor een MS met die opties uit 2014 met die km-stand.