Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Teams call aannemen lukt niet

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik een Teams call ontvang (dus een 1op1 call, ik heb het niet over een Teams Meeting, dat doe ik niet in de auto), dan laat m'n model 3 dat keurig zien op het scherm als een "normaal" inkomend telefoontje (GSM), echter niet helemaal normaal..... In plaats van een groene en rode hoorn zie ik alleen een rode hoorn, en het inkomende nummer is altijd 129. Als ik dan opneem via m'n mobiel zelf, dan komt het gesprek wel degelijk gewoon tot stand en wordt de carkit gebruikt als gewenst, geluidskwaliteit als normaal. Ik heb dit nooit geprobeerd met een andere IP-call (WhatsApp, Zoom), maar mogelijk speelt daar hetzelfde. Mist bij jullie ook de groene opneemknop bij Teams gesprekken?
 
Een aantal mensen hier die geen footer hebben met vermelding van hun model, maar denk dat het verschil zit in MS/MX vs M3/MY.
Kan je wel een gewone telefooncall aannemen via de knop in de M3/MY. Ik kreeg nog maar 1 oproep in die 3 weken MY (wie doet nu nog gewone calls?), maar ik herinner mij vaag dat dat niet lukt.
 
van nature gebruik ik altijd het scherm. Maar wel een leuke vraag, kan ik een mobiel gesprek opnemen met (ik neem aan door het indrukken van de rechterknop?) opnemen, en kan dat dan ook als ik een Teams call krijg? (want bij een Teams call, die altijd "129" als beller toont, zie ik alleen rode "neerleg" knop). Ik zal het testen. (M3)