Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Technische vragen "Model S": Cockpit en Interieur

This site may earn commission on affiliate links.
Openingspost voor deze nieuwe topic waarbij we hier alles kunnen centraliseren omtrent specifieke vragen of bemerkingen aangaande het Interieur en de Cockpit van de Model S.

Hier kunnen deze gerelateerde zaken gemakkelijker teruggevonden worden in het steeds maar groter wordende forum.

Xavier
 
Mijn eerste vraag in deze context...

Ik heb sinds vorige week mijn nieuwe bestelwagen, een MB Vito met automatische versnellingsbak.
Wetende dat de Tesla Model S ook Mercedes parts gebruikt heb ik nu dus dezelfde bedieningshendels als mijn S voor pinkers, Cruise Control en Gear Selection.

Wat me nu opviel is dat de handle voor het selecteren van de "versnelling" ( P-R-N-D ) bij Mercedes 's avonds verlicht is, m.a.w. het plexi plaatje met de PRND heeft backlight. Bij ( mijn ) Tesla is dit niet zo.
Is dit nu toevallig een mankement ( sinds nieuw ) aan mijn S of is dit bij niemand verlicht?
Enig idee waarom Tesla deze verlichting niet zou gebruiken?

Is nu geen wereldprobleem, maar het weerhield me toch de bedenking te maken... .
 
Mijn eerste vraag in deze context...

Ik heb sinds vorige week mijn nieuwe bestelwagen, een MB Vito met automatische versnellingsbak.
Wetende dat de Tesla Model S ook Mercedes parts gebruikt heb ik nu dus dezelfde bedieningshendels als mijn S voor pinkers, Cruise Control en Gear Selection.

Wat me nu opviel is dat de handle voor het selecteren van de "versnelling" ( P-R-N-D ) bij Mercedes 's avonds verlicht is, m.a.w. het plexi plaatje met de PRND heeft backlight. Bij ( mijn ) Tesla is dit niet zo.
Is dit nu toevallig een mankement ( sinds nieuw ) aan mijn S of is dit bij niemand verlicht?
Enig idee waarom Tesla deze verlichting niet zou gebruiken?

Is nu geen wereldprobleem, maar het weerhield me toch de bedenking te maken... .
Is niet verlicht.
 
  • Helpful
Reactions: Firebird