Mail van Tesla gehad inzake de recall voor de mogelijk defecte vergrendeling van de MS. Afspraak ingeschoten voor 11 februari, mobiele service pakte hem helaas niet.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij wel. Wellicht even cancelen en opnieuw inschieten met de app.Mail van Tesla gehad inzake de recall voor de mogelijk defecte vergrendeling van de MS. Afspraak ingeschoten voor 11 februari, mobiele service pakte hem helaas niet.
Wat bij mij in het verkeerde keelgat schiet is dit:
View attachment 756554
Dat is gewoon een leugen. Er is een forumlid die zijn frunkklep tegen de voorruit gekregen heeft en daar flink met Tesla over in de weer geweest is.
Edit: om bepaalde reacties voor te zijn: er zijn vast ook wel BMW dealers die liegen, maar dat is volstrekt irrelevant hiervoor.
Een frunk tegen de voorruit met als gevolg schade is een ongeval, weliswaar een eenzijdig ongeval maar dat is en blijft een ongeval.Het staat mij niet helemaal voor de geest maar heeft hij naast de frunk klep tegen de voorruit ook een ongeval of letsel gehad?
Ik dacht dat hij met de schrik was vrijgekomen en dan klopt het nog steeds wat er staat. Maar ik kan het mis hebben.
Niet om iets goed te praten maar de wereld lijkt alleen nog te draaien op grote woorden.
Een frunk tegen de voorruit met als gevolg schade is een ongeval, weliswaar een eenzijdig ongeval maar dat is en blijft een ongeval.
Tegen een paaltje rijden is een ongeval. Is een klapband ook een ongeval?Een frunk tegen de voorruit met als gevolg schade is een ongeval, weliswaar een eenzijdig ongeval maar dat is en blijft een ongeval.
Wel alleen doordeweeks trouwensTesla Duiven organiseert een drive-in service voor de Model S Frunk recall. Van 31 januari tot en met 25 februari tussen 1 uur en half 5 kun je zonder afspraak langskomen. De inspectie schijnt 2-3 minuten te duren.
Keurig! Ik had een reply op de bevestigings SMS gedaan met het verzoek om de afspraak naar mobiele service om te zetten. Nu keurig bevestiging in mail en app dat 8 januari de ranger (veel leuker woord dan mobiele service monteur) langskomt.Mail van Tesla gehad inzake de recall voor de mogelijk defecte vergrendeling van de MS. Afspraak ingeschoten voor 11 februari, mobiele service pakte hem helaas niet.
Misschien even je VIN in de service pagina van Tesla invoeren Tesla Service (de VIN staat in je Tesla app)? Bij mijn staan er 2 bevindingen heb ik net ontdekt. Een van april 2021 en een van dec 2021.Ik was even in de war, dit gaat om de terugroepactie voor de frunk van de MS en niet de kofferbak van de M3? Want die loopt ook
Kan me voorstellen dat het met de frunk iets urgenter is om te vervangen dan het mogelijk uitvallen van de achteruitrijcamera van de M3. Daarvoor wacht ik wel tot ik opgeroepen word