Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla accessoires/diensten in NL/BE

This site may earn commission on affiliate links.

gelden

Well-Known Member
Apr 21, 2013
5,568
1,758
Breda, Netherlands
Het leek me handig om eens een lijstje te maken van bedrijven in Nederland en België die zich bezig houden met verkoop van Tesla gerelateerde producten en diensten (in Nederland en Belgie).

Een eerste aanzet van wat me zo te binnen schiet:
BedrijfsnaamURLForumlid?Toelichting
Laadkabelwinkellaadkabelwinkel.nlLuckyLukeLaadkabels, stekkers etc.
Alloygator Nederlandalloygator.nlHerbie65Velgrandbescherming
EC rentec-rent.nlChris EC-RentVerhuur van Tesla's
TeslaToniTesla ToniNBDiverse accessoires
Tesla TechTesla Tech, Everything your need for your Tesla Model S/X and much moreRudiDLJuiceBooster, CAN tool
FivariNBFivariFivari charger
T-sportsline velgenNBEnergyKartAfter marker velgen
Xfrank designNBXFrankGepersonaliseerdeTesla kunst


Aanvullingen graag hieronder.
 
Goed idee! Zou wel opletten dat je je startpost blijft aanpassen eens in de zoveel tijd, je ziet hier vaker threads met interessante info maar dan staat die info verspreid over pagina's 1/8/39 etc ;)

Kleine opmerking, Fivari heeft wel een website, met alle details....
Fivari-charger

Edit: was al toegevoegd :)
 
Ik ben op zoek naar een telefoonoplader in de vorm van een supercharger. Ze zijn te koop in de Teslashop USA maar daar kan ik niks bestellen. In het verleden lukte dat wel met een Tesla-golftas maar nu dus niet meer. Iemand een idee waar dit soort hele leuke hebbedingetjes te krijgen zijn?
 
Ik ben op zoek naar een telefoonoplader in de vorm van een supercharger. Ze zijn te koop in de Teslashop USA maar daar kan ik niks bestellen. In het verleden lukte dat wel met een Tesla-golftas maar nu dus niet meer. Iemand een idee waar dit soort hele leuke hebbedingetjes te krijgen zijn?
Door een Nederlandse Tesla rijder zijn er een aantal geprint. Mogelijk wil ie er nog wel wat printen?