Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla als lesauto

Jasper2020

Member
Jun 10, 2021
92
165
Nederland
Gemiddeld verbruik met 10-15graden buiten+ 4seizoensbanden 245breed al tijdje rond 155-165wh/km. Verder heeft het achterwiel al een stoepje gepakt en de band heeft keurig de velg beschermt, gaat top zo deze combinatie band/velg!

Verder vandaag in eemnes voor het eerst de 250kw aangetikt! Kmstand na zeg 3maandjes gebruik richting de 13k.
IMG_20211029_171110.jpg

Jasper2020

Member
Jun 10, 2021
92
165
Nederland
Vandaag weer beetje de auto opgeleukt met 3 "modificaties"

1. Tesla naafkapjes en dopjes op de wielmoeren
IMG_20211102_141233.jpg
IMG_20211102_141244.jpg

2. Nieuwe dual motor badge in het zwart. (Streepje onder dual motor ga ik wellicht nog verwijderen)

IMG_20211102_142152.jpg

3. Last but not least, een haakje in de achterklep voor boodschappentassen aan te hangen. Heb er nog een over dus voor de geïnteresseerde...

IMG_20211102_141306.jpg

Gaan zo onopgemerkt toch wel een hoop "modificaties" op zo een auto.

1. Performance pedalen.
2. Wrap in ghost flip gloss pearl.
3. Zwarte logo's rondom.
4. Screenprotector op 15inch main screen.
5. Andere velgen + banden.
6. Tesla naafkapjes en dopjes.
7. Aanpassing van de bekerhouders.
8. Bestickering dmv statische stickers.
9. Natuurlijk alle aanpassingen voor wettelijke eisen lesvoertuig.

Dat was m wel weer!

Jasper2020

Member
Jun 10, 2021
92
165
Nederland
Merk sinds vandaag dat als er een stukje ingestuurd is en vervolgens een uitritje genomen word er een tok uit de voorkant bij de wielen vandaan lijkt te komen. Iemand die dit herkent? Recht over een drempel hoor ik het niet, bij volledig insturen zonder drempel ook niet.

joverdijk

Member
Feb 15, 2019
885
628
Breda
Merk sinds vandaag dat als er een stukje ingestuurd is en vervolgens een uitritje genomen word er een tok uit de voorkant bij de wielen vandaan lijkt te komen. Iemand die dit herkent? Recht over een drempel hoor ik het niet, bij volledig insturen zonder drempel ook niet.

Is iets wat je bij servicecenter en volgens mij ook mobile-service kan laten doen:

Inspect and re-seal front upper control arm ball joint​

Stond bij mij op factuur toen hij ergens anders voor binnen moest, is blijkbaar een soort recall dingetje.

Jasper2020

Member
Jun 10, 2021
92
165
Nederland
Vermoed eerder iets met de stabilisatorstang gezien het alleen voor komt als er flex is tussen L+R voorwielen. Wellicht zo even wiel eraf halen en de sway bar end links controleren of ze vast genoeg zitten...

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC