You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vrees dat dit ook heel erg afhankelijk gaat zijn van schades. Reparatie tijd (en dus geen inkomsten) bij Tesla is helaas af en toe enorm lang doordat onderdelen niet te krijgen zijn.Vergeleken met een golf diesel automaat is de model 3 echt al veel goedkoper in de duur van 5 jaar, tsja dan is de keuze niet heel lastig;p
Afgelopen 3 jaar geen schades gehad, en anders huur ik een vervangende lesautoIk vrees dat dit ook heel erg afhankelijk gaat zijn van schades. Reparatie tijd (en dus geen inkomsten) bij Tesla is helaas af en toe enorm lang doordat onderdelen niet te krijgen zijn.
Vergeet niet om je huidige kentekenplaten te vervangen door exemplaren met opgelegde letters. En monteer de achterste kentekenplaat dan mooi strak op je achterklep zonder adapter.Zo effies de spiegels monteren en morgen de extra set pedalen erin. To be continued.
Ziet er strak uitAllereerst tegen dit probleem gelopen. Omdat de tesla zo een schuin voorraam heeft kunnen de binnenspiegels niet genoeg versteld worden om goed zicht naar achteren te krijgen. Het pootje komt zegmaar tegen het kommetje aan.View attachment 692560
Als oplossing plastic wat verhit met de soldeerbout en voila, nu werkt het welView attachment 692561
View attachment 692562
Verder staan de buitenspiegels er nu ook netjes op
View attachment 692563
Vervolgens dus aan de slag met het lesbord ombouwen van magneet naar zuignap.
Stap 1, de fietsendragers strippen tot de basis die ik nodig heb, beforeView attachment 692564
AfterView attachment 692565
Het lesbord zelf zitten de magneetpootjes met schroefdraad in vastgedraaid, dus zijn makkelijk verwijderbaar, en wat blijkt? Het schroefdraad van het lesbord is identiek aan die van de fietsendrager... Helemaal top!
Met 5zuignappen kun je werkelijk trekken wat je wilt, bord komt echt niet meer los. Heb 2 zuignappen over van de orginele constructie en 2 zuignappen die bedoeld zijn om normaal onder het achterwiel van een fiets te monteren, dus 4 zuignappen over als ze het op een gegeven moment gaan begeven.
View attachment 692567
En op de auto
View attachment 692568
View attachment 692569
Nu nog even op de polo omdat ik die morgen nodig heb met lessen
View attachment 692570
Thats it for now, maandagavond klant nummer 1!
Meest optimaal is natuurlijk een hologram projecten door het glazen dak In plaats van een bordje bovenopStukje snelweg van Ermelo richting amsterdam met instructeurs buitenspiegels op de originele een verbruik van 137wh/km.
View attachment 693386
De buitenspiegeltjes schijnen dus ook op de snelweg geen significant verschil te geven in het verbruik. Ben benieuwd wat het lesbord voor effect gaat hebben, gezien ik 80-90% ermee bebouwde kom of 70-80 wegen zal rijden.
Geheel off-topic, ik heb zelf ook de platen vervangen voor opgelegde letters, maar de adapter zit er nog op aan de achterkant. Ik heb de tesla houder vervangen voor een naamloze maar als ik de adapter er tussenuit haal, dan zit het voor mijn gevoel niet heel erg goed vast. (Of ik moet nieuwe gaten boren in mijn klep) mogelijk dat je tips hebt?Vergeet niet om je huidige kentekenplaten te vervangen door exemplaren met opgelegde letters. En monteer de achterste kentekenplaat dan mooi strak op je achterklep zonder adapter.
Yep, dat heb ik!Geheel off-topic, ik heb zelf ook de platen vervangen voor opgelegde letters, maar de adapter zit er nog op aan de achterkant. Ik heb de tesla houder vervangen voor een naamloze maar als ik de adapter er tussenuit haal, dan zit het voor mijn gevoel niet heel erg goed vast. (Of ik moet nieuwe gaten boren in mijn klep) mogelijk dat je tips hebt?
Bij mij ook al altijd ‘kruip’ en ‘chill’ geactiveerd. Idd vooral bij manoeuvres handig, rechterpedaal doseren is lastig anders (zelfs bij de Zoë, maar die heeft die modes niet).Verder is er met 1pedal mode het risico dat er bij verkeerslichten de voet boven het rechter pedaal word gehouden en dus perongeluk op het gas gaan als dat niet moet, dit risico is aanzienlijk lager met de "kruip" mode omdat hun voet dan wel boven die rem moet zijn.