Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
Screenshot_20210918-144730.png

In de app zijn parkeerplaatsen omlijnd
 
  • Like
Reactions: job-lek and Stream
Soms bij het opstarten kort een '404 not found' melding in beeld :p

View attachment 710918
Auto is dus kwijt? Aangezien de 404 not found betekent 😉


Ben helemaal blij. Ik heb sinds vandaag ook de 4.0 app. Vanochtend kwam ik de auto even niet in. Even app geforceerd afgesloten en toen deed ie het na een beste tijd laden.
Het is vooral een nieuwe UI, de rest is het hetzelfde gebleven toch?
 
  • Like
Reactions: job-lek
Vanochtend had ik de auto voorverwarmd via de app, wilde dit na een poosje uitzetten maar faalde iedere keer, ook bij het herstarten van de app.

Toen ik bij de auto kwam was bekend waarom, de MCU stond op zwart en had een reboot nodig om weer tot leven te komen. Nog nooit meegemaakt…
 
Screenshot_20210920-090551_Settings.jpg
Ik mis na de update het T tje links boven in beeld, waarmee je een paar functies snel kon doen zonder opstarten auto of volledige app. Ging lekker snel, veel sneller dat app opstarten etc. Functies zoals unlock (handig als iemand anders je even vraagt de auto open te maken). Die activeerde je in de oude app met Status Telefoonsleutel, zie plaatje. Klopt het dat dit (Die T links bovenin bij Android) nu is verdwenen, of is dit alleen bij mij?
 
View attachment 711722Ik mis na de update het T tje links boven in beeld, waarmee je een paar functies snel kon doen zonder opstarten auto of volledige app. Ging lekker snel, veel sneller dat app opstarten etc. Functies zoals unlock (handig als iemand anders je even vraagt de auto open te maken). Die activeerde je in de oude app met Status Telefoonsleutel, zie plaatje. Klopt het dat dit (Die T links bovenin bij Android) nu is verdwenen, of is dit alleen bij mij?
Nee hoor. Tenminste als je bedoelt de acties ontgrendelen, achterbak en frunk.

Idd erg handig. De T valt wel soms weg naar komt terug als je de app opstart.
 
Nee hoor. Tenminste als je bedoelt de acties ontgrendelen, achterbak en frunk.

Idd erg handig. De T valt wel soms weg naar komt terug als je de app opstart.
Dank voor de reactie. Ik heb ondertussen de auto en telefoon gereset, de app weggehaald en weer opnieuw geïnstalleerd en als sleutel opnieuw gekoppeld. Nu doet hij het weer wel, dus bij deze de tip voor anderen die dit mogelijk na updaten van de app ook overkomen. Mogelijkerwijs is alleen weghalen en opnieuw installeren en koppelen ook voldoende (weet ik nu niet, want ik heb alles gelijk meteen gedaan).