Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
Ik gebruik vaak de summon functie om de auto in en uit de garage te rijden. Ik merk nu dat de laatste keren na het updaten van de app het wel beter lijkt te werken. Geen problemen met connectiviteit die het allemaal frustrerend maken. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
 
Ik gebruik vaak de summon functie om de auto in en uit de garage te rijden. Ik merk nu dat de laatste keren na het updaten van de app het wel beter lijkt te werken. Geen problemen met connectiviteit die het allemaal frustrerend maken. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Ik gebruik het ook wel eens om de X uit de garage te rijden maar niet erin want voor het stukje moet ik dan weer instappen anders wil de garage deur niet dicht.
De garage heeft zijn eigen wifi router. Mijn telefoon houdt dan vaak de woonkamer wifi vast en dan gaat het vaak niet soepel als ik de wifi van mijn telefoon uit zet dus mobiele data dan gaat het beter.

Edit: Ik heb de nieuwe app ook binnen. Niet automatisch maar even naar de Playstore gegaan. Moet er nog wel aan wennen. Mooier en beter, ik weet het nog niet.
 
Last edited:
Ik gebruik het ook wel eens om de X uit de garage te rijden maar niet erin want voor het stukje moet ik dan weer instappen anders wil de garage deur niet dicht.
De garage heeft zijn eigen wifi router. Mijn telefoon houdt dan vaak de woonkamer wifi vast en dan gaat het vaak niet soepel als ik de wifi van mijn telefoon uit zet dus mobiele data dan gaat het beter.
+1 (met wifi waar auto ook op zit werkt het niet zo goed -> zet ook altijd 4G aan en kijk even of m'n buurvrouw* niet in de buurt is)

*= ik liet de auto een keer naar buiten rijden terwijl ik nog binnen stond -> buurvrouw slaakte een paar bijzonder harde/vreemde kreten toen ze een lege auto zag wegrijden.......)
 
Dashboard voor Tesla. Werkt goed voor op Android.
Screenshots_2021-09-15-17-33-12.png

Ik resize hem klein beetje. Zo staat er bij mijn unlock, keyless-start, airco en dak vent of gesloten.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Degradatie kun je alleen maar meten door te rijden en dan van 100% tot bijna 0% in 1 rit, je verbruikte kWh's af te lezen en het geschat verbruik van de laatste paar kilometers er bovenop te tellen. Als je dat afzet tegen de originele netto (usable) battery-capaciteit (volgens mij is dat 51 kWh voor een MIC SR+) weet je je degradatie exact. (Zelf nooit gedaan, want het helpt toch niet en is alleen nodig als je wel heel erg snel moet laden en op garantie aanspraak wil maken (nog 10.000 km te gaan in mijn geval) (bron: Teslabjörn, doet het ook zo..)
Bij mij geeft a better routeplanner het percentage gemeten degradatie weer