Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zag zojuist de notes bij versie 4.1.1 van de app. Hoe zit het met die Bioweapon Defense Mode? Wat zoeken leert dat die niet voor de 3, maar misschien wel voor de Y beschikbaar zou komen. Het vergt natuurlijk goede filters en afdichting (even los van of het meer dan een gimmick is).

IMG_B66B79A130A9-1.jpeg
 
Ik zag zojuist de notes bij versie 4.1.1 van de app. Hoe zit het met die Bioweapon Defense Mode? Wat zoeken leert dat die niet voor de 3, maar misschien wel voor de Y beschikbaar zou komen. Het vergt natuurlijk goede filters en afdichting (even los van of het meer dan een gimmick is).

View attachment 715694
Bioweapon is modus inderdaad beschikbaar sinds facelift model op de s. En meeste X ook dacht ik.
 
Model 3 LR 2019 - 46k KM: als de oplaadlimiet op 100% wordt gezet zie ik 464km (enkel met app vanaf v4.1.1.x zichtbaar)
View attachment 718321
ben benieuwd naar de waarde van anderen ;-)
Zelfde auto 02/2019 met >110k km op de teller -> momenteel 455 bij 100%.
Tot 50k liep waarde terug, na 50k gebeurd er niet zo veel meer*.
Ik heb een jaar geleden voor het laatst naar 100% geladen -> kan zijn dat waarde wat hoger wordt als ik een keer naar 100% ga (heeft weinig zin op dit moment dus daarom de accu maar niet onnodig pesten ;) )

Ben benieuwd of de SR modellen meer degradatie hebben :rolleyes: (laden vaker op om tot zelfde tellerstand te komen)

*=vuistregel is 5% voor eerste 50k, daarna 1% voor elke volgende 50k