Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
Er is wel een waarschuwing op zijn plaats, ook al gaat dit redelijk Off-Topic.
Ik ben er zelf in ieder geval in het verleden wel ingestonken bij de aanschaf van zo'n ding.
Wat bij deze apparaatjes vaak niet duidelijk vermeld staat is de grote hoeveelheid herrie die ze maken.
Uiteindelijk zie je bij de specs van deze Xiaomi bijv. dat hij 80 dB produceert op 1 m afstand.
Vergelijkbaar met een grasmaaier of de claxon van een auto op 1 m.
Aangezien het redelijk irritante compressor-geluid continu wordt geproduceerd is het geen pretje om daar vlakbij te blijven staan.
Oftewel niet raadzaam om bijv. 's avonds in een rustige buurt je banden te gaan oppompen.

Klopt zeker dat het luid is. Als voordeel is dat je op een luide straat vanuit je voorstoel wel hoort wanneer ie klaar is.
 
  • Funny
Reactions: Krisja
Haha, gaat over een afgesloten ticket. Ik heb dan maar een nieuwe request ingeschoten. Morgen dan maar eens chatten
Mijn trekhaak is 2 dagen geleden afgewerkt en ik zou een link moeten krijgen om een afspraak te maken met een bedrijf dat hem naar de autokeuring zal brengen, maar ik heb die link nog steeds niet ontvangen.
 
Sinds vanmorgen is in de app de naam van de auto vervangen door een nummer:
Screenshot_20220916-141008-352.png


Enig idee waar dit vandaan komt?
De versie van de app is 4.12.1 op Android.
 
Ik denk dat ik weet wat er is gebeurd. Ik heb nooit de moeite genomen om mijn Model Y een naam te geven, dus stond in de app altijd Model Y.
Ik heb vannacht 2022.28.2 laten installeren en ik denk dat die ervoor heeft gezorgd dat ipv Model Y de laatste cijfers van mijn VIN getoond worden.

Ik heb de auto een naam gegeven en die wordt goed getoond in de app.

Heet trouwens heel origineel "Model Y" 😁
 
  • Funny
Reactions: DuurzameHenk
Hi allen,
Sinds mijn nieuwe iphone gisteren geïnstalleerd te hebben wil mijn widget niet meer de gegevens laten zien. De app werkt wel als ik erop klik maar de widget niet meer. Iemand enig idee?

Dit is dus wat ik nu zie. En als ik erop klik dan komen mijn gegevens wel naar voren. Echter op de homescreen zoals op de foto niet meer
 

Attachments

  • A8E38353-F92B-41B1-A5E8-F1784AB7485C.jpeg
    A8E38353-F92B-41B1-A5E8-F1784AB7485C.jpeg
    435.2 KB · Views: 40
Hi allen,
Sinds mijn nieuwe iphone gisteren geïnstalleerd te hebben wil mijn widget niet meer de gegevens laten zien. De app werkt wel als ik erop klik maar de widget niet meer. Iemand enig idee?

Dit is dus wat ik nu zie. En als ik erop klik dan komen mijn gegevens wel naar voren. Echter op de homescreen zoals op de foto niet meer
Komt vaker voor bij een update, phone opnieuw starten moet het verhelpen.
 
  • Like
Reactions: telsa013