Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

tesla app linkt door naar baidu.com

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was net bezig met de Tesla app onder het tabblad locatie toonde hij geen kaart.
Toen ik op directions klikte opende de brouwsen met een pagina van baidu.com. Wel een map maar met Chinese tekens.
Meer mensen die hier last van hebben? Ligt het aan mijn instellingen?
 
Geen probleem op iOS

ImageUploadedByTapatalk1421599462.750126.jpg


ImageUploadedByTapatalk1421599479.809623.jpg


Ja, de S staat nog in Duiven ;-(
 
Druk eens op het auto icoontje, helpt dat?


Dat helpt niet. Ook in het eerste scherm zie je links onder Baidu staan. dat scherm is nog onderdeel van de app, het tweede scherm zit in een brouwser.
bij tonvanboven staat er links in het eerste scherm "legal"
(ik heb trouwens de android versie)

Thuis op mijn wifi had ik trouwens nog steeds hetzelfde. Vreeemd

Hebben de chinezen mijn teala gehacked?
 
Dat helpt niet. Ook in het eerste scherm zie je links onder Baidu staan. dat scherm is nog onderdeel van de app, het tweede scherm zit in een brouwser.
bij tonvanboven staat er links in het eerste scherm "legal"
(ik heb trouwens de android versie)

Thuis op mijn wifi had ik trouwens nog steeds hetzelfde. Vreeemd

Hebben de chinezen mijn teala gehacked?
Eerder je android telefoon dan je tesla... Het lijkt erop dat je internet connectie op je telefoon via een proxy in China loopt, waardoor de chinese/HK servers van Tesla jouw (kaart)data oplepelen...
Ik had dit ook toen ik in HK en CN was (mijn auto was in NL, en ik kreeg toen geen kaartdata met locatie, wel het baidu logo in de tesla app).
Heb je beschikking over een andere telefoon waar je de tesla app op kunt installeren en uittesten?
 
Ja, ik heb ook Baidu maps met de Blackberry OS10 app op mijn Blackberry Z10.
Er komt alleen het Baidu logo linksonder en icons voor auto en telefoon locatie. Geen kaartmateriaal. Witte achtergrond en bij uitzoomen een raster, maar geen kaart.
in het begin heeft de app goed gewerkt met Google maps denk ik, al snel was het Baidu, dus àl lange tijd niet meer functioneel.
een oplossing zou mooi zijn !