TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Tesla App meldingen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by TomorrowCar, Sep 1, 2017.

1. TomorrowCar

TomorrowCar Member

Ik krijg sinds kort de meldingen voor het starten en stoppen van laden (en mogelijk andere meldingen) pas uren later te zien in de Tesla App of eigenlijk op het scherm van mijn iPhone.

De Tesla start met laden om 01.00 uur en is dan enkele uren later klaar. Ik krijg hier echter pas uren later een melding van. Zo komt de melding dat het laden is gestart pas binnen rond 15.00 (niet exact!). De melding dat het laden klaar is komt dan vervolgens enkele uren later binnen als een melding op mijn iPhone.

Dit gedrag heb ik nu enkele dagen en ik heb geen idee waar dit nou ineens door komt. Iemand enig idee waar dit door komt?

20170901_131614000_iOS.png

2. shoot72

shoot72 Member

Je bent niet alleen :), in het jank draadje wordt er ook al melding van gemaakt. Bij mij komen de meldingen ook 9 uur later.

3. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

#3 PaulusdB, Sep 1, 2017
    Last edited: Sep 1, 2017
    Fremont rules the world ('s Tesla clocks).

[Edit:] All your clocks are belong to us...

• Funny x 1
  4. TomorrowCar

TomorrowCar Member

Dankjewel voor de tip. Ik had hier nog niet gekeken, waarvoor mijn excuses (onnodige thread gestart)

5. bpsmits

bpsmits Member

Ik krijg de meldingen meteen, zonder vertraging

Share This Page