Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Clubhouse - Gent

This site may earn commission on affiliate links.
Op vrijdag 24 juni is er 's avonds een "Tesla Clubhouse Summerdrink" in Sint-Martens-Latem.

Dit staat alvast op de agenda:

"Nieuwe updates, Autopilot functies en de introductie van Model X. Het zijn spannende momenten in de Tesla geschiedenis. Graag delen we dit met onze eigenaren tijdens het Tesla Clubhouse in de Tesla Store te Gent, Sint‑Martens‑Latem."

Heb me alvast ingeschreven, de Model X van dichtbij eens bewonderen lijkt me een goede reden… .:)

Wie gaat er nog heen?

Link: Tesla Clubhouse - Gent

Xavier
 
X is er
 

Attachments

  • IMG_20160624_172004.jpg
    IMG_20160624_172004.jpg
    285.3 KB · Views: 44
De drink was buiten op het terras, in elk geval een leuke eerste kennismaking met de X.
Toch enige verschillen die meteen opvallen: een hogere zit, héél comfortabele bestuurderszetel, zitplaatsen op de tweede rij zijn goed voor de buitenste passagiers, de middelste heeft minder hoofdruimte ter beschikking. De derde rij lijkt me niet echt voor volwassenen, tenzij niet groter dan 1m70. Derde rij sluit vlak aan met de koffervloer, die je echter naar wens een stuk kunt lager leggen. Frunk is in vergelijking met mijn RWD S maar de helft meer… . Impossante wing doors en trekt zeker de aandacht.

Echt druk was het er niet, maar misschien net goed om de X wat langer van dichtbij te kunnen bekijken… .

Een paar impressies van "X meets X":

IMG_1951.JPG
IMG_1952.JPG
IMG_1953.JPG
IMG_1954.JPG
IMG_1955.JPG
IMG_1956.JPG
IMG_1957.JPG
IMG_1958.JPG
IMG_1967.JPG