ConstantG
Member
Volgens mij was het onderwerp die Tesla CTRL app. Zijn er veel op dit forum die de app gebruiken ?
En wat zijn de ervaringen met die App?
En wat zijn de ervaringen met die App?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mijn username en paswoord geven aan een derde partij waarmee ze de lokatie van mijn auto kunnen opvragen, kunnen openen en starten??Volgens mij was het onderwerp die Tesla CTRL app. Zijn er veel op dit forum die de app gebruiken ?
En wat zijn de ervaringen met die App?
Als ik opsta start ik de tesla-app op, zet het laatste stukje laden aan en doe de verwarming op 20Die CTRL app (die als ik het begrijp mogelijk wat security issues heeft) schijnt de enige te zijn die toelaat geprogrammeerd voor te verwarmen (de ochtenden worden weer koud...).
Of kennen jullie andere apps die dat mogelijk maken? (NB: VisibleTesla schijnt niet meer te worden ondersteund?).
Ik doe dat steevast ook zo; het zou mooi zijn als Tesla de App zou aanpassen. Hoeven we ook geen apps van derden te proberen.Ja ik ook
Ik doe dat steevast ook zo
Als jij wel kan voorverwarmen met minder dan 70km resterende range, dan zit ik met een bug.Ehm ik snap het rekensommetje even niet zo. Ik woon ook op 30km van mijn werk, laad elke dag op bij het werk maar heb geen probleem om 's ochtends voor te verwarmen, aan de lader of niet.
De regel vanuit Tesla is dat je bij stilstand altijd de auto aan de stekker hangt. want hoe kleiner de State Of Decharge hoe beter, heb ik begrepen. Dus als er op/bij het werk/klant een laadmogelijkheid is, dan altijd aan de lader. Geen probleem om dan 's ochtends voor te verwarmen, tenzij je enkele reis erg ver van je werk/klant woont.Ze moeten dan de dag ervoor op het werk laden, zelfs als ze dan nog 100 range hebben.
Niet iedereen heeft thuis die mogelijkheid (of bij een overnachting onderweg). Bewonder die mensen voor hun moed en idealisme, maar ze zijn er.De regel vanuit Tesla is dat je bij stilstand altijd de auto aan de stekker hangt.
Zou iemand eens kunnen bevestigen dat hij onder de 70km range (oranje batterij in de display), wel kan voorverwarmen. Gewoon even via de app activeren, de melding komt direct.Als je onder 70 km. range niet kan voorverwarmen, dan vermoed ik een bug. Thuis laden met 3x16A levert 11kW en voorverwarmen van interieur en batterij gebruikt volgens mij na opstart ca. 6-9 kW.
Indien niet aan de lader, kan ik mij er nog in vinden. Maar aan de lader (bij mij wel maar monofase - 32A), zou het bij een waarschuwing mogen blijven.Maar het is wel gebleken dat Tesla erg voorzichtig is richting (diep)ontladen, dus een extra veiligheid (< 70 km.) zou zo maar kunnen.