Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla-dichtheid

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij winnen wij het overdag rond de UT campus in Enschede. Raedthuys met een stuk of 7, een proffessor, 2 van een tech bedrijf die ze net hebben aangeschaft en die van mij zitten we al op 10. Zou me niet verbazen als er nog een paar te vinden zijn op het Kennispark.
 
Volgens mij winnen wij het overdag rond de UT campus in Enschede. Raedthuys met een stuk of 7, een proffessor, 2 van een tech bedrijf die ze net hebben aangeschaft en die van mij zitten we al op 10. Zou me niet verbazen als er nog een paar te vinden zijn op het Kennispark.
Volgens de jury kom je dan op 11, maar het gaat over "woningen met een Tesla voor deur". Een eervolle vermelding, toch, echt hoor.
 
  • Funny
Reactions: HWS
Volgens mij winnen wij het overdag rond de UT campus in Enschede. Raedthuys met een stuk of 7, een proffessor, 2 van een tech bedrijf die ze net hebben aangeschaft en die van mij zitten we al op 10. Zou me niet verbazen als er nog een paar te vinden zijn op het Kennispark.
Volgens de jury kom je dan op 11, maar het gaat over "woningen met een Tesla voor deur". Toch een zeer eervolle vermelding!
 
Ik acht de kans wel vrij groot dat er in mijn wijk weinig Tesla-eigenaren zitten. Heb ruim 7 jaar geleden deze woning gekocht toen ik 24 was. Inmiddels zit ik wel naar een wat 'leukere' woning te kijken, maar kom nog niet echt de perfecte plek tegen. Tot die tijd zit ik hier wel op zich wel oké en het kost helemaal niks. Het grappige is dat ik, mede dankzij de hogere prijzen van de Model S tegenwoordig, 2 keer een loaner heb gekregen met een hogere waarde van mijn woning. Leuk om ervoor te parkeren :)