TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Tesla-dichtheid

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Keezje, Jan 8, 2017.

1. Keezje

Keezje Active Member

Als alle uitslagen binnen zijn zal ik bedenken welke straal doorslaggevend wordt. Ik voel wel voor 150 meter, zal kijken of 130 ook nog werkt. 75 vind ik geen goed idee.

• Funny x 1
  2. LastNLSig

LastNLSig Active Member

Volgens mij winnen wij het overdag rond de UT campus in Enschede. Raedthuys met een stuk of 7, een proffessor, 2 van een tech bedrijf die ze net hebben aangeschaft en die van mij zitten we al op 10. Zou me niet verbazen als er nog een paar te vinden zijn op het Kennispark.

3. Keezje

Keezje Active Member

Volgens de jury kom je dan op 11, maar het gaat over "woningen met een Tesla voor deur". Een eervolle vermelding, toch, echt hoor.

• Funny x 1
  4. Keezje

Keezje Active Member

Volgens de jury kom je dan op 11, maar het gaat over "woningen met een Tesla voor deur". Toch een zeer eervolle vermelding!

5. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

als ik dat hier zo lees; rijden jullie eerder met een volks-wagen .

• Funny x 2
  6. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Daarvan ken ik er toevallig eentje: George S. ('k weet niet of hij blij zou zijn als zijn achternaam hier verschijnt)

7. dicktump

dicktump Member

Ik acht de kans wel vrij groot dat er in mijn wijk weinig Tesla-eigenaren zitten. Heb ruim 7 jaar geleden deze woning gekocht toen ik 24 was. Inmiddels zit ik wel naar een wat 'leukere' woning te kijken, maar kom nog niet echt de perfecte plek tegen. Tot die tijd zit ik hier wel op zich wel oké en het kost helemaal niks. Het grappige is dat ik, mede dankzij de hogere prijzen van de Model S tegenwoordig, 2 keer een loaner heb gekregen met een hogere waarde van mijn woning. Leuk om ervoor te parkeren :)

8. ebullio

ebullio Active Member

Die ken ik nog niet.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC