Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla diefstal US

This site may earn commission on affiliate links.
Oeps! Doe in juni een Tesla exchange met Mike uit LA, California. Hoop dat dit ons bespaard wordt!. Mike wil met mijn Tesla naar Italië dus hoop dat hij niet naar Napels gaat, daar schijnen dit soort gebeurtenissen ook heel normaal te zijn.

Verzekering dekt de schade............
 
Ik hoop toch echt dat ze bij een volgende update de optie in het menu om je S op afstand te kunnen zien en bedienen gaan beschermen met een pincode, want ook dieven lezen het internet en zullen dit na de diefstal direct op OFF zetten. En om te voorkomen dat je onder bedreiging de code moet ingeven, zou Tesla er goed aan doen om een toestemmingsformulier je in te laten vullen dat ondanks hij op OFF staat, zij hem voor je direct kunnen traceren. Want volgens mij is hij voor hen altijd wel te traceren, of je het nu op OFF hebt of niet.
 
Ik hoop toch echt dat ze bij een volgende update de optie in het menu om je S op afstand te kunnen zien en bedienen gaan beschermen met een pincode, want ook dieven lezen het internet en zullen dit na de diefstal direct op OFF zetten. En om te voorkomen dat je onder bedreiging de code moet ingeven, zou Tesla er goed aan doen om een toestemmingsformulier je in te laten vullen dat ondanks hij op OFF staat, zij hem voor je direct kunnen traceren. Want volgens mij is hij voor hen altijd wel te traceren, of je het nu op OFF hebt of niet.

Jerome heeft laatst in de PC Hooft idd aangegeven dat de Tesla altijd te traceren is, en dat de Politie om de positive kan vragen.
Volgens hem is er nog geen Tesla gestolen, en ik denk dat beroving idd iets anders is dan stelen, dus als hij "zonder sleutel te gebruiken" als gevolg van beroving / inbraak bedoeld, dan ben ik geneigd hem te geloven...
 
Jerome heeft laatst in de PC Hooft idd aangegeven dat de Tesla altijd te traceren is, en dat de Politie om de positive kan vragen.
Volgens hem is er nog geen Tesla gestolen, en ik denk dat beroving idd iets anders is dan stelen, dus als hij "zonder sleutel te gebruiken" als gevolg van beroving / inbraak bedoeld, dan ben ik geneigd hem te geloven...

Beroven is naar mijn mening inderdaad heel wat anders dan gestolen worden. Maar ook: heerlijk idee dat we kunnen vernemen dat hij nog nooit gestolen is. :rolleyes:
 
Jerome heeft laatst in de PC Hooft idd aangegeven dat de Tesla altijd te traceren is, en dat de Politie om de positive kan vragen.
Volgens hem is er nog geen Tesla gestolen, en ik denk dat beroving idd iets anders is dan stelen, dus als hij "zonder sleutel te gebruiken" als gevolg van beroving / inbraak bedoeld, dan ben ik geneigd hem te geloven...
Toen ik daar nog een tweede vraag over stelde, zei hij zelfs 'believe me, we will bring it back'. Meer informatie heb je niet nodig.

- - - Updated - - -

Die ene overvaller heeft wel een heel bijzondere feature: in zijn nek wordt getoond hoe vol de accu is ;)
(was beter geweest als het in spiegelschrift was)
AR-150129936.jpg
 
Toen ik daar nog een tweede vraag over stelde, zei hij zelfs 'believe me, we will bring it back'. Meer informatie heb je niet nodig.

- - - Updated - - -

Die ene overvaller heeft wel een heel bijzondere feature: in zijn nek wordt getoond hoe vol de accu is ;)
(was beter geweest als het in spiegelschrift was)
View attachment 71043

Leuk als ze hem terugbrengen....reminder this one:
http://ktla.com/2014/07/04/tesla-cr...lits-in-half-in-weho-multiple-people-injured/

Zo hoef ik hem niet meer terug ;-)
 
Ik hoop toch echt dat ze bij een volgende update de optie in het menu om je S op afstand te kunnen zien en bedienen gaan beschermen met een pincode, want ook dieven lezen het internet en zullen dit na de diefstal direct op OFF zetten. En om te voorkomen dat je onder bedreiging de code moet ingeven, zou Tesla er goed aan doen om een toestemmingsformulier je in te laten vullen dat ondanks hij op OFF staat, zij hem voor je direct kunnen traceren. Want volgens mij is hij voor hen altijd wel te traceren, of je het nu op OFF hebt of niet.
En als ze dan toch bezig zijn: een detector installeren in de deuren, die ze automatisch laat sluiten van zodra een vrouwelijke bestuurder ontdekt wordt die met een credit card de wagen wenst te verlaten. Zou me hopen geld besparen, zo'n feature ;-)