Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Fans Kalender 2016

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,

Het wordt voorzichtig tijd om aan een volgende editie van de Tesla Fans Kalender te denken. :cool:

Vermoedelijk kunnen we een zelfde grootte orde van prijs aanhouden als de 2015 versie.

Voor de "nieuwelingen" onder ons deze links:

- http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/38876-TESLA-FANS-2015-Calendar-Is-binnen-!!!

- http://www.teslamotorsclub.com/show...-voor-TESLA-Kalender?highlight=tesla+kalender

- Voor wie nog een 2015 editie wil ( we moeten tenslotte nog 1/3e afleggen ) kan er voor € 2,- excl. port nog verkrijgen; of bij mij in Ardooie komen ophalen.



Hierbij volgende vragen:

* Is er interese in een nieuwe editie? Zo ja, aan hoeveel exemplaren denken jullie?

* Hebben jullie Hi-RES foto's van jullie bolide die kunnen gebruikt worden voor de nieuwe kalender? Alles kan in aanmerking komen, van een shoot in een mooie omgeving, met babe ( niet het varkentje natuurlijk ) erbij, detail van de auto, … .
Alle jaargetijden zijn evident welkom. Heb je voorkeur om uw foto bij een bepaalde maand te hebben, laat maar weten.
Foto's kunnen gemaild worden naar mijn emailadres xavier/punt/brulez/at/skynet/punt/be

Ik zou voorstellen dat ik de komende 4 weken uw foto's binnenkrijg.

* Suggesties steeds welkom

* Mijn lichte voorkeur naar wagens die niet op de 2015 editie staan, tenzij je natuurlijk nu een juweeltje van een foto ter beschikking hebt… .

Xavier
 
IMG-20150510-WA0005.jpg


Zoiets? :biggrin:

Misschien dat er nog een mooiere voorbij komt bij de Noorwegen Road-Trip.....
 
Hi,

Het wordt voorzichtig tijd om aan een volgende editie van de Tesla Fans Kalender te denken. :cool:

Vermoedelijk kunnen we een zelfde grootte orde van prijs aanhouden als de 2015 versie.

Voor de "nieuwelingen" onder ons deze links:

- http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/38876-TESLA-FANS-2015-Calendar-Is-binnen-!!!

- http://www.teslamotorsclub.com/show...-voor-TESLA-Kalender?highlight=tesla+kalender

- Voor wie nog een 2015 editie wil ( we moeten tenslotte nog 1/3e afleggen ) kan er voor € 2,- excl. port nog verkrijgen; of bij mij in Ardooie komen ophalen.



Hierbij volgende vragen:

* Is er interese in een nieuwe editie? Zo ja, aan hoeveel exemplaren denken jullie?

* Hebben jullie Hi-RES foto's van jullie bolide die kunnen gebruikt worden voor de nieuwe kalender? Alles kan in aanmerking komen, van een shoot in een mooie omgeving, met babe ( niet het varkentje natuurlijk ) erbij, detail van de auto, … .
Alle jaargetijden zijn evident welkom. Heb je voorkeur om uw foto bij een bepaalde maand te hebben, laat maar weten.
Foto's kunnen gemaild worden naar mijn emailadres xavier/punt/brulez/at/skynet/punt/be

Ik zou voorstellen dat ik de komende 4 weken uw foto's binnenkrijg.

* Suggesties steeds welkom

* Mijn lichte voorkeur naar wagens die niet op de 2015 editie staan, tenzij je natuurlijk nu een juweeltje van een foto ter beschikking hebt… .

Xavier

Prima plan! Ik wil er wel weer 5.......
Ik zal ook nog een paar foto's doorsturen aan je.
 
Xavier,
ik wil er toch nog even op wijzen op de kwaliteit van het drukwerk.
Waar er iets was mis gelopen, weet ik niet, maar de scherpte en het contrast van het drukwerk was niet in verhouding van de toegeleverde foto's (althans bij degene waar ik zelf over kon oordelen)
 
Xavier,
ik wil er toch nog even op wijzen op de kwaliteit van het drukwerk.
Waar er iets was mis gelopen, weet ik niet, maar de scherpte en het contrast van het drukwerk was niet in verhouding van de toegeleverde foto's (althans bij degene waar ik zelf over kon oordelen)
Volgens mij is er inderdaad toen iets niet goed gegaan: jou foto en die van HWS zijn enorm korrelig terwijl die met een profesionele camera/in een studio zijn gemaakt. Die van mij zag er wel goed uit en die is notabene met een iPhone gemaakt!
 
Xavier,
ik wil er toch nog even op wijzen op de kwaliteit van het drukwerk.
Waar er iets was mis gelopen, weet ik niet, maar de scherpte en het contrast van het drukwerk was niet in verhouding van de toegeleverde foto's (althans bij degene waar ik zelf over kon oordelen)

Frank, klopt, er was inderdaad iets mis gegaan. We houden het deze keer nauwlettend in het oog dat alle foto's in beste resolutie naar de drukker gaan.

- - - Updated - - -

Ik doe mee. Maar inderdaad: de Noorwegen Roadtrip gaat ook nog heel veel moois opleveren. Dus als je nog een maandje hebt..

Geen probleem, we zijn er dit jaar vroeger bij, dus we hebben marge… .