TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Tesla fietsclub

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Zuid5.nl, Feb 21, 2015.

1. Zuid5.nl

Zuid5.nl Member

Net aangenaam verrast door mijn vrouw zie foto:smile:. Zie hier wel meerdere mensen met een passie naast Tesla en dat is fietsen. Zelf hou ik van racefietsen maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die met de MTB mijn tempo prima kunnen bijhouden of zich zelfs moeten inhouden.
    Wie zouden het leuk vinden om deze passie ook te willen delen en samen een tochtje te maken SC Stein is een mooie uitvalbasis voor een tochtje Limburg om maar wat te noemen? Maar ook in NH kunnen we heerlijk tegen de wind in fietsen. Zevenaar is ook een optie voor wat glooiend terrein. Onze Zuiderburen zijn vanzelfsprekend ook van harte welkom.
    Afbeelding.jpg

2. ebullio

ebullio Active Member

#2 ebullio, Feb 21, 2015
    Last edited: Feb 21, 2015
    Leuk, ik ben dit jaar uitgeloot voor de Amstel Gold, ga die dag De Alternatieve rijden. Heb maar een Tacx gekocht om op tijd in vorm te zijn. Mei of begin juni lijkt me de beste periode.

3. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

elke keer als ik verjaar of met nieuwjaar laat ik de site met de fietskledij open staan op de pc, tot op heden is het nog niet gelukt:wink:
    voor mij is het MTB of ATB zoals ze in NL zeggen

4. ebullio

ebullio Active Member

Wij zeggen ook wel MTB hoor Frank, ook al hebben we weinig M in NL

5. Wim S.

Wim S. Active Member

Ik kom óf met de witte óf de zwarte, beide razendsnel :)

IMG_1217 - versie 2.jpg

6. Zuid5.nl

Zuid5.nl Member

Bij die witte kan ik wel heel slecht in het wiel fietsen :biggrin:. Twee prachtige bolides.

7. Wim S.

Wim S. Active Member

Velomobielen, en helemaal deze VeloTilt, leveren geen enkel zog waar je als wielrenner wat aan hebt.
    Dat is soms wel eens heel frustrerend voor achtervolgende wielrenners. Is trouwens wel leuk om een peloton wielrenners langzaam voorbij te rijden.
    Meestal pikken er dan enkele renners aan. Dan langzamerhand versnellen. Bij 48 km/u dwarrelen de eersten eraf. Bij 54 km/u is gegarandeerd iedereen uit het wiel :)
    Met een goed getunede Quest kan ik een uur lang gemiddeld 58,3 km/u rijden. Hoe hard het met de nieuwe VeloTilt gaat moeten we nog proberen.

8. ebullio

ebullio Active Member

Klinkt een beetje als valsspelen Wim, net als die bejaarden met een elektrofiets

9. Wim S.

Wim S. Active Member

Is niet valsspelen, wel een beetje slim :). Ik ben wel bejaard, dit jaar 68, maar nog geen elektrofiets nodig.

10. ebullio

ebullio Active Member

Met de nieuwe pensioenleeftijden reken ik je nog net niet tot de bejaarden Wim, zeker niet zolang je boven de 50 in 't uur rijdt!

11. Thor

Thor Member

12. Wim S.

Wim S. Active Member

13. Andre68

Andre68 Driving BlueBolt

Count me in... (als het plan-technisch lukt).

Hoewel ik, als ik alleen ben, de fiets in de auto kan vervoeren, moet ik toch een keer de dakdrager (het extra verbruik) testen voor de zomervakantie.
    De ski's op het dak vielen wat tegen (inclusief kou, regen, wind, ...), en als de fiets nog meer verbruik kost, ben ik bang dat ik toch kies voor ene huurfiets op vakantie (als dat kan)...

14. cgiGuy

cgiGuy Member

I'm only here because I thought "Tesla fietsclub" translated to "Tesla Fight Club." I was going to scold you all because the first rule of Tesla Fight Club is...

;)

15. e-Rik

e-Rik Member

ssshhhtt!....mum's the word:biggrin:

Share This Page