Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla friendly garages (lekker breed, liefst met laadpunt) in Europa.

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft er iemand ervaring met de Interparking onder de Minigolf in Knokke? Is die ook "mini" of doenbaar met 21" schoenen?
Ik lees op de site dat er ook oplaadpunten beschikbaar zijn.
http://prod.interparking.be/nl/find-parking/Minigolf/

Gisteren zelf getest en goed bevonden. Zowel naar buiten als naar binnen is gewoon rechtdoor dus die garage is perfect om de Model S te stallen. Alhoewel het kon heb ik mij niet aan een oplaadpunt geparkeerd omdat die zich naast een muur aan de zijkant bevinden en het groene vak voor mij wat te krap is. Had lading genoeg dus was ook niet nodig.
 
Ik heb ze gebruikt.
Bij het buitenrijden was een van de uitritten buiten gebruik. Flinke hap uit de alloygator gereden !
Ik moest er om 17u zijn, dus heb het er toch maar op gewaagd. Nu waren er bij het binnen én buiten rijden ook slagbomen afgesloten, natuurlijk juist die recht-op-recht gaan. Best wel smallekes [emoji27] Ik heb volgens mij gelukkig niets geraakt, heb alleszins toch niets gevoeld :). Volgende keer ga ik er denk wel niet meer terug.
 
Q Park Mahler gaat wel. Ik ben er vaker geweest met 21" en geen problemen gehad.

..en voor mij dezelfde vraag voor Q-park museumplein? Mijn vrouw gaat zondag met ons dochtertje en vriendinnetjes naar Concertgebouw. Dat zijn er in totaal 7 - dus met de Tesla. Ik ben er zelf wel eerder geweest maar kan het me eigenlijk niet goed herinneren. Ze weet hoe panisch ik om de 21" niet te beschadigen half uit het raam hang als ik een parkeergarage inrijd; ze durft bijna niet meer - ook niet de bedoeling!
 
in dit draadje kan ik de foto's wel nog eens kwijt van mijn eigen tesla friendly garage met laadpunt.
IMG_3294.JPG

IMG_3790.JPG


voor de nieuwelingen...
de volledige making of, is hier te zien.
How to make your own
 
Heeft er iemand ervaring met hotels met laadfaciliteiten in Parijs?
Frankrijk blijft voorlopig nog een moeilijk "laadland" met hun 3C-stekkers. In sommige hotels kun je aan een CEE-stopcontact laden, maar wel goed vooraf vragen want menigeen (hotelpersoneel) denkt dat een fietsoplaadpunt (Schuko) hetzelfde is als een autolaadpunt...

- - - Updated - - -

Het zal inductieladen zijn ;)
Die zwarte stipjes aan de muur lijken toch echt Type2-stekkers te zijn. Maar ik geef geen garantie... :tongue: