Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga hier in Spanje ook terug naar 2013 tijden, 7 o’clock shadows all over the place.
Vanochtend in Barcelona gezwaaid naar een Spaanse tesla rijder (de eerste tesla die ik zag in Spanje) die enthousiast terugzwaaide en deze middag 2 jongens in een Seat die toeterend met duimpjes omhoog voorbij reden :)
leuk he.
ik had bij mijn trip in december zelfs eentje met een uitgebouwd Golfke die mij kwam uitdagen aan een verkeerslicht.:p:p:p
 
Gisteren middag naar de Ardennen om voor een lang weekend met de mountainbike club. Ben ik aan het laden in Verviers als ik er aan denk dat ik mijn fietshelm ben vergeten. Ik kan wel eentje gebruiken maar zo met een ander zijn zweet er in. Dan maar liever vandaag even over en weer naar huis om de helm. Mini roadtripje:)
Sta ik nu te Laden in Lokeren om de terugkeer aan te vatten en komt er een takel aangereden met een NL tesla.
20180511_111927.jpg

Hij was in Gent en zag dat hij niet meer in Lokeren ging geraken. Had geen zin om een publieke laadpaal te zoeken. Dan maar gewoon een takel kellen voor 100€ om hem naar Lokeren te brengen.:confused:
Het was dan nog een P85 uit 2013:rolleyes:
 
Gisteren telefoon van vrouw: de auto ging niet open. Waarschijnlijk platte batterij van keyfob ? Wat moet ik nu doen ?

Terwijl ze mij op een 'belerende toon' aanspreekt (zo van '...het werkt weer niet'), merkt ze dat ze aan de verkeerde wagen aan het prutsen is.
Er stond ééntje met dezelfde kleur een paar wagens verder geparkeerd, in dezelfde rij.:rolleyes:

Keyfob mysterie was plots opgelost.
(neen, geen blonde haarkleur...:D)
Mijn vrouw heeft dat ook eens gehad met onze Prius. Die heeft ook zon keyfob, maar je moet wel bij de juiste auto staan.
 
  • Funny
Reactions: J-Peters
Gisteren middag naar de Ardennen om voor een lang weekend met de mountainbike club. Ben ik aan het laden in Verviers als ik er aan denk dat ik mijn fietshelm ben vergeten. Ik kan wel eentje gebruiken maar zo met een ander zijn zweet er in. Dan maar liever vandaag even over en weer naar huis om de helm. Mini roadtripje:)
Sta ik nu te Laden in Lokeren om de terugkeer aan te vatten en komt er een takel aangereden met een NL tesla.
View attachment 300379
Hij was in Gent en zag dat hij niet meer in Lokeren ging geraken. Had geen zin om een publieke laadpaal te zoeken. Dan maar gewoon een takel kellen voor 100€ om hem naar Lokeren te brengen.:confused:
Het was dan nog een P85 uit 2013:rolleyes:

Voor een eventueel draadje “Hollanders met P85 uit 2013 op takel” hier alvast mijn bijdrage.
 

Attachments

  • 962237AE-0BBC-4C85-84B0-2768EC014181.jpeg
    962237AE-0BBC-4C85-84B0-2768EC014181.jpeg
    406.7 KB · Views: 44
  • Funny
Reactions: S-19910
Vandaag de Telepeage-badge achter de nosecone (jaja, ze bestaan nog) geplakt met een houten hoofd. Alles open en de voorkant er juist af, komt er een jochie van 6-7 jaar langssteppen. "Is ie kapot?"
"Nee, hij is niet kapot. Deze gaat niet kapot. Kijk maar, er ligt zelfs geen motor in."
Nieuwsgierige blikken vliegen over het bruingele gazon. "Ah maar dat is een elektrische, die gaan zeker niet kapot!"
 
Vandaag de Telepeage-badge achter de nosecone (jaja, ze bestaan nog) geplakt met een houten hoofd. Alles open en de voorkant er juist af, komt er een jochie van 6-7 jaar langssteppen. "Is ie kapot?"
"Nee, hij is niet kapot. Deze gaat niet kapot. Kijk maar, er ligt zelfs geen motor in."
Nieuwsgierige blikken vliegen over het bruingele gazon. "Ah maar dat is een elektrische, die gaan zeker niet kapot!"

Handig. Achter t raam werkt idd absoluut niet.