Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren besloten om de Tesla Model 3 te bekijken in Amsterdam. Dus ik heb even een blogje geschreven over de dag, dat je nog steeds aanspraak krijgt met je Tesla als je 'm ergens parkeert, de ervaring van het bezichtigen van de Model 3 en dat ik er daarna een Tesla dagje van heb gemaakt door nog langs een paar Supercharges te rijden: The Tesla Model 3 finally arrived in the Netherlands – theawesomedick

Blijft toch grappig dat Tesla soms een halve lifestyle is, in tegenstelling tot de ICE merken.
 
Vandaag is het 5 jaar geleden dat "the Amerikan beauty" in mijn leven kwam,
Belgium and the Netherlands (Dutch)
img_3832-jpg.36261


Exact 2 jaar later heb ik er weer afscheid van genomen en is "Red Sonja" in mijn leven gekomen
afscheid-van-een-vriend-jpg.101856

Belgium and the Netherlands (Dutch)

hopelijk is zijn deze 5 super tesla jaren, nog maar een begin...;)
 
Vorige week moest mijn dochter van haar werkgever RTL MCN vanuit t kantoor Amsterdam met een greenwheels auto naar Hilversum. Bij t starten van de auto stond t wijzertje vd tank in t rood. Daar begon het 1e probleem al... Is ie nou vol of leeg vroeg ze zich af. Toch maar naar een tankstation gereden om te tanken. Bij t tankstation kreeg ze de tankdop niet los. Die bleef maar meedraaien. Uiteindelijk maar naar binnen gelopen om om hulp te vragen. “Meneer kunt u mij helpen? Ik rij altijd elektrisch en heb al zeker anderhalf jaar niet meer getankt, ik weet niet meer hoe t werkt:rolleyes::D

Ja ze is blond maar ook ook een teken hoe de toekomst eruit kan zien:).
 
“Meneer kunt u mij helpen? Ik rij altijd elektrisch en heb al zeker anderhalf jaar niet meer getankt, ik weet niet meer hoe t werkt:rolleyes::D

Van de week hebben mijn vrouw en kinderen hard gelachen.
Op TV stonden er een stel auto te tanken waarbij een stuk of 4-5 berijders verveeld met de vulslang in hun handen stonden naast hun auto.
Het zal er zo dom en nutteloos uit dat ik toen alleen de opmerking maakte: Wat zijn die mensen nou toch aan het doen?
 
In de parkeergarage aangesproken op mijn 'bijzonder fraaie' Tesla. Vroeg de standaard zaken, hoe ver kom je nou, toch erg duur he, hoeveel ruimte? Een frunk? Is dat zelf sturen nou niet gevaarlijk?

Al met al, meneer enthousiast gemaakt toch zeker bij de Tesla showroom een Model X voor zijn gezin met 4 kids te bezichtigen want dat is de perfecte familie auto.