Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ging vandaag naar de Ikea. Eerste keer met de Tesla, dus de laadpaal eens testen. De parkeerplaatsen waren een beetje klein voor onze model X, maar met wat moeite stond ik net tussen de lijnen, zo ver mogelijk naar achter, laadkabel op het kortst mogelijke punt zodat hij niet in de weg lag, kabel aangesloten en hij was aan het laden. Net toen ik weg liep kwam er een auto aangereden die abrupt stopt en de man in de auto begint wild te gebaren, naar de auto, handen op zijn hoofd, vol ongeloof, weer naar de auto gebaren, dan weer zijn haar aan het uittrekken. Ik begon humeurig te worden, want zo slecht stond hij echt niet geparkeerd en hij was aan het laden, dus ook geen onrechtmatig gebruik van een laadplaats. En de bestuurder zag mijn verontwaardigd gezicht en dan begon hij te lachen, stak twee duimen omhoog, wees weer naar de auto, weer de duimen omhoog en dan pas had ik het door: een Tesla fan die waarschijnlijk nog geen model X had gezien. Hij is nog een tijd in zijn haar blijven wrijven en toen ik bijna binnen was zag ik dat hij foto's aan het nemen was :)
 
Vanochtend wilde ik nog even iets bijladen bij een openbare laadpaal voor een afspraak aan het eind van de morgen. Nu was er een plaatsje vrij in de straat achter mijn werk. Op het moment dat ik aan kwam wilde een Mercedes Vito bus daar gaan achteruit in parkeren. Ik zet mijn auto meteen achter de Vito en loop naar de bestuurder om te vertellen dat het oplaadplek is en dat ik even wil laden. Daar was meneer niet mee eens. Hij mocht daar gewoon parkeren en kon hoog uit een boete hiervoor krijgen. Hij was niet van plan om weg te gaan maar kon ook niet inparkeren omdat ik hem blokkeerde. Toen maar mee gedeeld dat ik ging wachten tot ik kon laden. Ik moest niet laden maar nu werdt het een principe kwestie. Rustig mijn peertje opgegeten in de auto en na 5 min nam de Vito toch het HazePad.
 
Leuk effect van Sinterklaascadeau voor Kerst. Why wrapp?

Schermafbeelding 2016-12-05 om 19.36.25.png