Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_7920.JPG

Mocht je na het zien van deze foto ons toch willen opzoeken in de buurt van Biarritz, zijn jullie welkom ( blijkbaar zijn we geen slecht gezelschap) ;)
 
Stond vanochtend voor een rood stoplicht te wachten, toen er een auto naast mij stopte.
Met zijn claxon trok hij mijn aandacht, terwijl het raam aan de passagierszijde werd geopend.
Een jongetje van een jaar of 10 laat vol trots zijn Model X schaalmodel zien en is zichtbaar verheugd zijn droomauto "in het wild" tegen te komen.

Dat doet je toch denken aan toen je zelf nog een kleine jongen was en over auto's kon dromen. We mogen ons gelukkig prijzen dat we er nu eentje daadwerkelijk kunnen rijden.


TeslaModelXSchaalmodel.jpg
 
Gisteren was ik aan het opladen in Duitsland een nieuwe duitse MS kwam naast me staan, met duidelijk nieuwe eigenaren. Ze zochten de parkeerknop nog.

Toen het koppel de parkeerplaats verliet zag ik dat het cluster scherm nog aan was. Even drukken op de hendel, en ja hoor deur open, keyfob zag ik direct in de bekerhouder liggen. Toch maar even de beste mensen uit er restaurant gehaald. Was toch wat druk op die parking.
 
ook dit is de tesla community.!:):):)
Je gaat op zondagmorgen een mountainbike tour rijden in de gemeente van een tesla rijder.
Je plaatst uw auto voor zijn deur om 7:15 en rijd 2 km verder naar de start.
IMG-20170813-WA0001.jpg


Kort daarna krijg je een berichtje dat hij me net gemist heeft en dat hij jammer genoeg weg moet vandaag. Maar dat de après bikers klaar staat op het terras.
IMG-20170813-WA0005.jpg

IMG-20170813-WA0006.jpg

Na een prachtige mountainbike tour van 60 km waarvan 18 km over militair domein ( wat normaal niet toegankelijk is) Grobbendonk en omgeving is dus een aanrader om te fietsen.
IMG-20170813-WA0004.jpg IMG-20170813-WA0008.jpg IMG-20170813-WA0011.jpg IMG-20170813-WA0015.jpg

Wanneer je dan moe, maar voldaan terugkeert naar uw auto, kan je op het terras van uw afwezige tesla vriend genieten van een biertje.:cool:
IMG-20170813-WA0021.jpg
 

Attachments

  • IMG-20170813-WA0009.jpg
    IMG-20170813-WA0009.jpg
    225.6 KB · Views: 40
ook dit is de tesla community.!:):):)
Je gaat op zondagmorgen een mountainbike tour rijden in de gemeente van een tesla rijder.
Je plaatst uw auto voor zijn deur om 7:15 en rijd 2 km verder naar de start.View attachment 241300

Kort daarna krijg je een berichtje dat hij me net gemist heeft en dat hij jammer genoeg weg moet vandaag. Maar dat de après bikers klaar staat op het terras.
View attachment 241301
View attachment 241302
Na een prachtige mountainbike tour van 60 km waarvan 18 km over militair domein ( wat normaal niet toegankelijk is) Grobbendonk en omgeving is dus een aanrader om te fietsen.
View attachment 241303 View attachment 241304 View attachment 241306 View attachment 241307

Wanneer je dan moe, maar voldaan terugkeert naar uw auto, kan je op het terras van uw afwezige tesla vriend genieten van een biertje.:cool:
View attachment 241308
Was een "Filou" niet meer iets voor u?
 
Volgens dit verhaal is het wel gedekt door de verzekering, maar dat is als er geen sprake is van alcoholgebruik. Bij alcohol doen de verzekeraars direct hun portemonnee dicht.

Joyriding zonder geweldpleging
Als er geen geweldpleging is, dan is de eigenaar wel een verwijt te maken; hij heeft de joyrider in de gelegenheid gesteld om te gaan rijden. De WA autoverzekeraar moet de schade die met het motorrijtuig veroorzaakt is aan derden wel vergoeden. Maar mag de schade wel verhalen op de joy-rider. De schade aan de auto zelf waarmee joygereden is meestal meeverzekerd op de beperkte en volledig cascoverzekering van de auto.

Als de joyrider bekend is en jonger is dan 18 jaar dan is er dekking op de aansprakelijkheidsverzekering (AVP) van de ouders van de minderjarige als de minderjarige het motorrijtuig met geweld heeft verkregen. Er is dan dekking voor de schade aan de auto waarmee joy werd geregen ( als de auto niet van een andere verzekerde op die polis is) en voor de schade die veroorzaakt is aan derden.

Als de joyrider de auto zonder geweld heeft verkregen en/of ouder is dan 18 jaar, is er geen dekking op diens AVP.