Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Vorige week donderdag 23 maart was ik jarig en had lekker een dag vrij genomen.
We liepen door het park bij het provinciehuis in Zwolle, woon daar namelijk vlakbij. Toen zag ik een Model X voorbij komen. Ik herkende hem als de X van Vincent Everts. Even op zijn twitter kijkend bleek dat hij een praatje had gehouden voor de afdeling mobiliteit van de provincie Overijssel. Ik had hem een berichtje gestuurd of die mij zo ook thuis even kon ophalen voor een ritje. Kwartiertje later krijg ik bericht terug dat hij over 1 minuut voor mijn deur staat!

Ik heb me hier wel eens negatief uitgelaten over Vincent omdat hij soms niet de juiste info vertelt in zijn filmpjes, maar dat neem ik allemaal terug. Wat een enthousiaste, aardige en relaxte man! Heel gaaf dat hij de tijd neemt om iedereen elektrisch en autonoom rijden te laten ervaren.
Ik moest de dag erna een presentatie aan wat overheidstrainees geven over duurzame energie en de energietransitie dus gelijk maar even een filmpje opgenomen met Vincent.
Was een leuke ervaring!

 
Vorige week donderdag 23 maart was ik jarig en had lekker een dag vrij genomen.
We liepen door het park bij het provinciehuis in Zwolle, woon daar namelijk vlakbij. Toen zag ik een Model X voorbij komen. Ik herkende hem als de X van Vincent Everts. Even op zijn twitter kijkend bleek dat hij een praatje had gehouden voor de afdeling mobiliteit van de provincie Overijssel. Ik had hem een berichtje gestuurd of die mij zo ook thuis even kon ophalen voor een ritje. Kwartiertje later krijg ik bericht terug dat hij over 1 minuut voor mijn deur staat!

Ik heb me hier wel eens negatief uitgelaten over Vincent omdat hij soms niet de juiste info vertelt in zijn filmpjes, maar dat neem ik allemaal terug. Wat een enthousiaste, aardige en relaxte man! Heel gaaf dat hij de tijd neemt om iedereen elektrisch en autonoom rijden te laten ervaren.
Ik moest de dag erna een presentatie aan wat overheidstrainees geven over duurzame energie en de energietransitie dus gelijk maar even een filmpje opgenomen met Vincent.
Was een leuke ervaring!


Mooie actie!
 
Vorige week donderdag 23 maart was ik jarig en had lekker een dag vrij genomen.
We liepen door het park bij het provinciehuis in Zwolle, woon daar namelijk vlakbij. Toen zag ik een Model X voorbij komen. Ik herkende hem als de X van Vincent Everts. Even op zijn twitter kijkend bleek dat hij een praatje had gehouden voor de afdeling mobiliteit van de provincie Overijssel. Ik had hem een berichtje gestuurd of die mij zo ook thuis even kon ophalen voor een ritje. Kwartiertje later krijg ik bericht terug dat hij over 1 minuut voor mijn deur staat!

Ik heb me hier wel eens negatief uitgelaten over Vincent omdat hij soms niet de juiste info vertelt in zijn filmpjes, maar dat neem ik allemaal terug. Wat een enthousiaste, aardige en relaxte man! Heel gaaf dat hij de tijd neemt om iedereen elektrisch en autonoom rijden te laten ervaren.
Ik moest de dag erna een presentatie aan wat overheidstrainees geven over duurzame energie en de energietransitie dus gelijk maar even een filmpje opgenomen met Vincent.
Was een leuke ervaring!

Top actie! Relaxed is niet het eerste wat er bij me opkomt bij Vincent:rolleyes:.
 
  • Funny
  • Like
Reactions: robertvg and ErnstT
Sinds de update van vanochtend ook meer opbergvakjes beschikbaar (nb stond niet in de release notes)
30-03-2017 13-52-13.jpg
 
Jammer, eerst zijn het de journalisten die elkaars artikelen niet juist kunnen interpreteren en nu volgen de schrijvers die begrijpend lezen niet onder de knie hebben?

Denk dat ik maar analfabeet wordt...

Overigens een ordinaire en asociale manier om reacties over dit onderwerp uit te lokken. Helemaal door de gebruikte PC-tractor (sorry Carmody en andere verdwaalden).
 
Je zou haar eens moeten horen als we met wat Tesla's een ICE-tankstation bezet houden en zij wil tanken.. Andere meningen vind ik prima - domheid is wat anders.. Meest ergelijk vind ik haar tweet dat je voor paar miljard hogere dijken kan bouwen. Het effect op de rest van de wereld - waar men niet de middelen heeft om de gevolgen op te vangen doet er klaarblijkelijk niet toe. Zo kennen we klassiek rechts weer: egocentrisch en asociaal.

Schermafbeelding 2017-04-02 om 10.38.09.png
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Jammer, eerst zijn het de journalisten die elkaars artikelen niet juist kunnen interpreteren en nu volgen de schrijvers die begrijpend lezen niet onder de knie hebben?

Denk dat ik maar analfabeet wordt...

Overigens een ordinaire en asociale manier om reacties over dit onderwerp uit te lokken. Helemaal door de gebruikte PC-tractor (sorry Carmody en andere verdwaalden).
@Rick A. Lees als " Vrouw van C " :D
 
Vanmorgen, ca. 6:30 bij Hoofddorp. Ik ontwaar een motoragent achter mij.
Brengt altijd een beetje de kwajongen in mij boven.
Naar het volgende verkeerslicht, snel wegtrekken, maar hij haalt mij even later in: hij rijdt ver boven de maximaal toegestane snelheid naar het volgende verkeerslicht.
Daar naast elkaar opgesteld.
Bij dat verkeerslicht toch even stevig ingetrapt en ik ben eerder bij het vlak daarna liggende verkeerslicht, Hij staat weer naast mij.
Licht op groen en ik geef mijn S heel even een tik op het gaspedaal, maar niet meer dan dat.
Er komen namelijk nog steeds auto's van rechts, die heel duidelijk door rood rijden.
Ik haal die even later in en rijd rustig verder, onder de maximale snelheid.
Even later komt de motoragent voor mij rijden en achter op de motor staat in het rood: politie - volgen.
Nou, dan ben ik toch wel even benieuwd....

Ik word naar een parkeerplaats geleid en ik stap uit.
Hij komt naar mij toe en vraagt waarom ik zo hard op die auto's afreed die van rechts kwamen.
Nou, dat viel volgens mij wel mee. Ik zei dat we het even op de camera konden nakijken, daar staat het allemaal prima op.
Ook had ik niet eens hoeven te remmen.
"Volgens mij reden de nodige auto's die van rechts kwamen door rood". Antwoord: "Dat zou best wel eens kunnen".
Op de camerabeelden gaat hij niet in. Wil nog even wat gaan zeggen á la Blik op de weg: "Loopt u even mee, dan kijken we samen naar de camerabeelden. U bent niet verplicht tot antwoorden, maar....", ik weet mij gelukkig in te houden.
Vervolgens vraagt hij naar mijn rijbewijs, om even later te constateren dat hij die niet kan controleren omdat zijn dataverbinding niet werkt.
Met de opmerking "we zullen er maar vanuit gaan dat het rijbewijs geen probleem is" krijg ik hem terug en mag ik de weg vervolgen.
En dat allemaal in plaats van dat hij achter de auto's aanging die duidelijk door rood licht reden....:confused:
Ze vinden het duidelijk niet leuk om een beetje gedold te worden, denk ik.
Maar; tijdens je verjaardag moet dat toch kunnen, als je geen overtredingen begaat lijkt mij?:rolleyes: