Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag, ritje Rotterdam-Zuid - Barendrecht heen en terug zeker 16 Tesla’s geteld, waarvan de helft X en. Je hebt helemaal geen exclusieve auto meer hier in Rotterdam.
Vandaag, ritje Ermelo en terug, wel drie slecht onderhouden diesel auto's geteld (en geroken..) kan niet genoeg Tesla's of andere elektrische auto's tellen ;)
 
In de parkeergarage aangesproken op mijn 'bijzonder fraaie' Tesla. Vroeg de standaard zaken, hoe ver kom je nou, toch erg duur he, hoeveel ruimte? Een frunk? Is dat zelf sturen nou niet gevaarlijk?

Al met al, meneer enthousiast gemaakt toch zeker bij de Tesla showroom een Model X voor zijn gezin met 4 kids te bezichtigen want dat is de perfecte familie auto.

Ik ben lid van een 'georganiseerd mannenclubje'. Bijna dagelijks word ik in de zeik genomen dat ik Tesla rij omdat het 1) Tesla is en 2) elektrisch is. Vooral op de groepsapp worden de negatieve berichten uit de Telegraaf kwistig gedeeld en word ik haast persoonlijk aansprakelijk gesteld wanneer Musk weer eens een frats uithaalt op Twitter. Maar spreek je ze 1 op 1....dan zegt iedereen dat de rest gewoon jaloers is. :p

De eerste is overstag en heeft de Porsche Taycan besteld.

Ik zeg maar zo, met mijn leeftijd (43) moet ik vernieuwing aanbrengen in die club (ruim 50+).
 
Vandaag retourtje Hellendoorn - Den Haag zo'n zeker 20 Tesla's gezien. Bij deze moest ik even naar binnen kijken om te zien of het niet @is3 was met z'n nardo grey wrap + chrome delete. Bleek toch net geen nardo grey, maar de chrome delete liet mij toch wat twijfelen ;)
1afe2121-5079-49fe-aa28-30ce327764f4.jpg
 
Tesla naar de schadehersteller dus helaas een ICE als leenauto. Nu al 2x vergeten de motor uit te zetten en de sleutel eruit te halen bij het parkeren en uitstappen....

Ik kreeg pasgeleden een mooie Jaguar XE mee toen de Tesla bij de SEC stond. Vroeger zou ik een gat in de lucht gesprongen hebben om er in te rijden. Ook nu vond ik het een erg fraaie ervaring, vooral vanwege het sublieme interieur, maar wat reed het *** zeg.....Niet vooruit te branden dat ding, helemaal vergeten hoe een diesel ook al weer rijdt!
 
  • Like
Reactions: S-19910
Ik kreeg pasgeleden een mooie Jaguar XE mee toen de Tesla bij de SEC stond. Vroeger zou ik een gat in de lucht gesprongen hebben om er in te rijden. Ook nu vond ik het een erg fraaie ervaring, vooral vanwege het sublieme interieur, maar wat reed het *** zeg.....Niet vooruit te branden dat ding, helemaal vergeten hoe een diesel ook al weer rijdt!

Was dat in Duiven? Kreeg daar vorig jaar tijdens de onderhoudsbeurt ook een Jaguar mee. Verbazingwekkend slecht. Op een gegeven moment ben je zo gewend aan je Tesla dat niet meer zo opvalt hoe soepel dat rijdt. Totdat je in die vakantie-huurauto of ICE-loaner stapt :confused:
 
Ik kreeg pasgeleden een mooie Jaguar XE mee toen de Tesla bij de SEC stond. Vroeger zou ik een gat in de lucht gesprongen hebben om er in te rijden. Ook nu vond ik het een erg fraaie ervaring, vooral vanwege het sublieme interieur, maar wat reed het *** zeg.....Niet vooruit te branden dat ding, helemaal vergeten hoe een diesel ook al weer rijdt!
Ik mocht een keer de XF 2.5T benzine mee, die vond ik geweldig! wat traag uit de blokken, maar de acceleratie bij 100km was uitstekend.
 
Deze middag was ik bij VDV in Beveren om eens te gaan kijken naar de testritten. De twee model 3's stonden er aan de lader, en ernaast een paar tesla vlaggen.In de Inkomhal stond een tesla desk maar nergens was er iemand van tesla te zien. Die hadden een knus hoekje gevonden in de taverne, waar je een hapje en een drankje kon nuttigen tijdens het wachten. Maar dit stond nergens aangeduid. De meeste mensen gingen tot in de gang waar de onbemande desk stond en gingen daarna weer naar buiten bij de auto's. Ik was dus de enige die bij de auto te zien was, met een tesla jas aan:). Terwijl ik druk bezig was met foto's door stond te naar Dirk , en het forum te updaten, kwamen de mensen geduldig naast me staan wachten tot ik even opzij keek van mijn drukke bezigheden op de telefoon. om zich dan bij me te melden voor de testrit. Een keer of 3 heb ik moeten uitleggen dat ik geen (officiële) tesla medewerker was.;)
 
  • Like
Reactions: Frank C
Deze middag was ik bij VDV in Beveren om eens te gaan kijken naar de testritten. De twee model 3's stonden er aan de lader, en ernaast een paar tesla vlaggen.In de Inkomhal stond een tesla desk maar nergens was er iemand van tesla te zien. Die hadden een knus hoekje gevonden in de taverne, waar je een hapje en een drankje kon nuttigen tijdens het wachten. Maar dit stond nergens aangeduid. De meeste mensen gingen tot in de gang waar de onbemande desk stond en gingen daarna weer naar buiten bij de auto's. Ik was dus de enige die bij de auto te zien was, met een tesla jas aan:). Terwijl ik druk bezig was met foto's door stond te naar Dirk , en het forum te updaten, kwamen de mensen geduldig naast me staan wachten tot ik even opzij keek van mijn drukke bezigheden op de telefoon. om zich dan bij me te melden voor de testrit. Een keer of 3 heb ik moeten uitleggen dat ik geen (officiële) tesla medewerker was.;)

Ken dat. Ik ben al geleerd, als ik naar iets "officieels" van Tesla ga, doe ik m'n Tesla Jack NIET meer aan... .:rolleyes:

Xavier ;)
 
Ken dat. Ik ben al geleerd, als ik naar iets "officieels" van Tesla ga, doe ik m'n Tesla Jack NIET meer aan... .:rolleyes:

Xavier ;)
de kans is wel groot dat ik een gedetailleerdere uitleg kon geven aan de mensen;)
Toen ik aan de tesla medewerkers melde dat de "glovis captain" twee dagen later ging aankomen in Zeebrugge, omdat hij zich een tijdje achter een eiland had verscholen voor een grote storm, kwamen ze met zijn allen uit de lucht gevallen:D
 
Deze middag was ik bij VDV in Beveren om eens te gaan kijken naar de testritten. De twee model 3's stonden er aan de lader, en ernaast een paar tesla vlaggen.In de Inkomhal stond een tesla desk maar nergens was er iemand van tesla te zien. Die hadden een knus hoekje gevonden in de taverne, waar je een hapje en een drankje kon nuttigen tijdens het wachten. Maar dit stond nergens aangeduid. De meeste mensen gingen tot in de gang waar de onbemande desk stond en gingen daarna weer naar buiten bij de auto's. Ik was dus de enige die bij de auto te zien was, met een tesla jas aan:). Terwijl ik druk bezig was met foto's door stond te naar Dirk , en het forum te updaten, kwamen de mensen geduldig naast me staan wachten tot ik even opzij keek van mijn drukke bezigheden op de telefoon. om zich dan bij me te melden voor de testrit. Een keer of 3 heb ik moeten uitleggen dat ik geen (officiële) tesla medewerker was.;)

Da's vlak bij mij, maar ik heb dit gemist.
Dat was een event van Tesla zelf? staat niet eens op Evenementen | Tesla België