Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gezocht

This site may earn commission on affiliate links.
Dag Allemaal,


Binnenkort beginnen we met een bedrijf dat elektrische voertuigen gaat verhuren om twijfelaars over de streep te trekken betreffende elektrische rijden. Alsook enthousiastelingen die geen Tesla hebben, maar die al altijd met één heeft willen rijden voor een weekend, paar dagen, een week ,… geven we de kans.


Graag geef ik hierover binnenkort wat meer informatie zodra we van start gaan.


Onze Tesla is een prachtige zwarte 85D en mooi uitgerust. Het enigste jammere is dat Tesla de leveringstermijn heeft opgeschoven. Dit brengt ons in een lastig parket want op 5 maart staan wij op een beurs in Antwerpen. Nu zijn wij op zoek een sympathieke Tesla rijder die het ziet zitten om zijn Tesla uit te lenen zodat we deze op de beurs kunnen zetten. Uiteraard willen wij hier een paar voorwaarden aan koppelen, bv. de Tesla blijft gesloten zodat er niemand kan gaan inzitten.


Graag geven onze redder in nood een compensatie zoals tickets voor deze exclusieve beurs. Alsook geven we je graag een cadeaubon om eens met onze Tesla te gaan pronken. Over andere compensaties kan gesproken worden.


Concreet: Het gaat hier over Night-Shift op 5 maart in Antwerpen. Dit is een beurs van 17u tot 00u. Daarna sluit de beurs en is er afterparty in de zaal ernaast. We zouden jou Tesla gebruiken vanaf zaterdagochtend 10u tot zondagochtend 10u. We kunnen instaan voor een vervangwagen.


Hopelijk kan iemand ons helpen.


PS: de redder in nood geven we graag een preview van onze website en bezigheden.
 
een beetje een raar verhaal,
Als Tesla u dit probleem bezorgd, kunnen zij dat dan niet oplossen?

twijfelaars over de streep trekken doen we hier met zijn allen al jaren, gratis:wink:
Ik hoop dat je een oplossing kan vinden voor uw probleem, maar de mijne zal het niet worden.
 
Ik heb al paar keren bij Tesla gesmeekt voor een Demo wagen. Ik krijg elke keer het antwoord dat ze hun demo wagens druk nodig hebben plus ze zijn momenteel hun demo wagens van de hand aan het doen, dus er rijden nu amper nog demo wagens rond.

Ik vraag het hier in uiterste nood omdat ik geen andere oplossing vind.

Ik kan Tesla niet dwingen voor een oplossing hé, ik heb het risico genomen door een beurs te boeken in de hoop dat hij nu zou geleverd worden. Jammer genoeg is de datum verschoven. Ik denk dat de meesten hier wel een verschuiving hebben meegemaakt in hun levering?